- hirdetés -

A valaha volt legkiemelkedőbb évet zárta Orosháza turizmusa tavaly. Minden mutató túlszárnyalta a korábbi években mért adatokat. A szakemberek bíznak benne, 2019-ben még kedvezőbben alakulnak az eredmények.

Sajtótájékoztatón ismertették az önkormányzati tulajdonú turisztikai egységek 2018-as eredményeit.

Az előző évbe új rekord született, hiszen 15 százalékkal többen, összesen 252.105 fürdővendég látogatott el az Év Feltörekvő Fürdőjének választott Gyopárosfürdőre.

– Egyértelműen látszódik, hogy a wellness-szolgáltatások, az élményfürdő és a szaunapark növeli a fürdő látogatottságát. A jövőben szeretnénk, hogy a gyógyszolgáltatásokban is hasonló tendenciát tudjunk felmutatni – fogalmazott Benkő Ferenc, az Orosházi Városüzemeltetési és Szolgáltató Zrt vezérigazgatója.

A Városüzemeltetési Zrt. vezetője kifejtette az önkormányzati tulajdonú strand, az Alföld Gyöngye Hotel, kempingek és kalandpark árbevételei 17 százalékkal meghaladták a 2017-ben mért adatokat. A vendég-, és vendégéjszaka számok pedig 2018. október 31-ig elérték a 2017-es mutatókat.

Kiss László, marketing menedzser szerint sikerükhöz nagyban hozzájárult az egész éven átívelő nyereményjátékuk, továbbá a májustól szeptemberig tartó, ötven eseményt felvonultató rendezvénysorozat, az Orosházi Nyár.

A tájékoztatón bejelentették, hogy a turizmus területén eddig elért színvonalat tovább növelnék. Ennek érdekében februártól a kempingek, a kalandpark a fürdő, illetve a szálloda Szloszjár Csaba fürdőigazgató és csapata gondoskodik. Feladatuk a megfelelő működés teljeskörű ellátása lesz.

Szloszjár Csaba (balra) februártól új szerepkörben (Fotó: Kecskeméti Krisztina)

2019 a szolgáltatás fejlesztések éve

Elhangzott, idén nagy hangsúlyt fektetnek a szolgáltatások fejlesztésére. Bababarát szolgáltatáselemek bevezetésével, játszóház bővítéssel és a fürdőben található edzőterem teljes felújításával indul az év.
– Az uszoda korszerűsítése és a kemping bővítése is fontos és kiemelendő. Az úszómedence körül új térkövet helyezünk el, illetve a tusolókat és a hozzájuk tartozó vizesblokkot is felújítjuk – ismertette a parkfürdőben várható újításokat a vezérigazgató.

A megnövekedett vendégszám miatt újabb öt faházat építenek a Termál Kempingben, amely így ezentúl is táborok és osztálykirándulások helyszínéül szolgálhat.

A rendezvényekkel kapcsolatban elhangzott, hogy már készül egy éves rendezvénynaptár, melynek elemei a családokra fektetik a legnagyobb hangsúlyt.
– Tovàbbra is Oroshàza-Gyopárosfürdő ad otthon a Nadifeszt spirituális tábornak, a Hőlégballon Fiesztának, lesz egy Cadillac találkozó, illetve az Orosházi Nyár rendezvénysorozat részletein is dolgozunk már – fogalmazott Kiss László.

A város marketingterve elsősorban a belföldi és román piacra épül a már megszokott elemekkel, mely az önkormányzat támogatásával az idei évben egy nagyobb keretösszegből valósulhat meg. Bíznak benne, hogy az eredmények még kedvezőbben alakulnak majd 2019-ben.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.