- hirdetés -

Fürdő és gasztronómia: elsősorban erre a két területre koncentrál a nyári turisztikai szezonban az orosházi városmarketing. A tavasszal már elindult országos kampányra erősít rá június és augusztus között, a cél: megtölteni a szállodákat és a vendéglátóhelyeket.

A június 15-től augusztus 21-ig tartó főszezonnak két kiemelt rendezvény, a Sör-Virsli Fesztivál és a kenyérünnep, valamint a labdarúgó Európa Bajnokság ideje alatt üzemelő focifalu lesznek a zászlóshajói. Ezek beharangozása már korábban megkezdődött és most újabb marketing területekkel bővül.
– Televíziós megjelenéseink lesznek, egy markánsabb, sok tévécsatornás megjelenésre gondolok, illetve országos médiákkal való együttműködésünk is van az idei évben. Már a tavasszal útjára indultak ezek igazából és látszódik is a szállodák foglaltságában, hogy a nyári időszakra vonatkozóan már több megkeresés, ajánlatkérés és egyébként foglalás is történt, tehát bizakodóak vagyunk – mondta a tervekről Kiss László a Jövő Építők Turisztikai Desztináció Menedzsment elnöke.

A fürdőnyitás után újabb országos és határon túli kampány indul (Fotó: Kecskeméti Krisztina)
A fürdőnyitás után újabb országos és határon túli kampány indul (Fotó: Kecskeméti Krisztina)

Hozzátette, hogy a május 28-ai fürdőnyitás után több szerb és román tévécsatornán is feltűnik majd a város reklámja, illetve Romániában a Magyar Turizmus Zrt-vel közös óriásplakát kampány is indul. Szintén újdonság az éppen debütáló DOTTO vonat és maga a fürdő is készül több fejlesztéssel.

– Rengeteg új fejlesztést hajtottunk végre Gyopároson, ezek közül az egyik legfontosabb az, hogy teljesen megújítottuk a nádfedeles beach bungalókat, az összes szerkezeti elemet kicseréltük és a régi, kopott nádfedél helyett egy modern zsindelytetőt kapott a szerkezet – sorolta az újdonságokat a fürdőt működtető Városüzemeltetési Zrt. igazgatója. – Kialakítunk egy új grillteraszt is filagóriával, ezen kívül beszereztünk 75 db nyugágyat és nagyon sok energiát fordítottunk a virágosításra is, kiültettünk 900 futó és 45 tő álló muskátlit és 50 egynyári balkonnövényt – folytatta Benkő Ferenc.

Mindemellett az egyik nagy üdítő italos céggel kötött megállapodás eredményeként számos napernyőt, kerti bútort és egyéb terasz berendezést kap a fürdő.
– És kiemelném, hogy június 15-től augusztus 21-ig minden szombaton és vasárnap színpadi programok lesznek a fürdőben, illetve a nyitás napján megnyitjuk tourinform irodánkat is a bejárat szomszédságában kialakított helyiségben. Itt lehet majd többek között a DOTTO vonatjegyeket is megvásárolni, illetve egy csomó kreatív ajándékkal készülünk az ide látogató turistáknak, lesz például halványlila dunszt is – emelte ki Kiss László.

Koncertekből idén sem lesz hiány (Fotó: Rajki Judit)
Koncertekből idén sem lesz hiány (Fotó: Rajki Judit)

És bár a nyitásig még hátravan két hét, Az ÉV Fürdője szavazás már elindult. A legismertebb és a nagyvárosi strandok „Az Év Fürdője 2016”, a kis településeken lévők a „Helyiek Kedvenc Fürdője 2016”, míg a regionálisan ismertek „Az Év Feltörekvő Fürdője 2016” kategóriában nevezhettek.
– Tavaly általános kategóriában indult Gyopárosfürdő és annak ellenére, hogy végig versenyben voltunk, a záráskor az első tízbe sikerült bekerülnünk, konkrétan a hetedikek lettünk, de úgy gondolom, Gyopárosfürdő sosem fogja felvenni a versenyt mondjuk egy hajdúszoboszlói fürdővel, éppen ezért az idei évben egy kicsikét előre gondolkodtunk és a feltörekvő kategóriában indulunk – ismertette Benkő Ferenc.

Voksolni egy rövid regisztrációt követően a www.azevfurdoje.hu honlapon lehet egészen augusztus 31-ig. A szavazók között egy 4 éjszakás, két fő részére szóló pihenést, wellness hétvégéket, fürdőbelépőket és vásárlási utalványokat sorsolnak ki.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.