- hirdetés -

Bár az idei nyári szezont már lezárta a Jövő Építők TDM Közhasznú Egyesület – és eredményesnek értékelte –, még sincs pihenő. Az elmúlt hetekben több bel- és külföldi kiállításon, workshopon és konferencián vett részt a TDM, hogy tovább népszerűsítse Orosháza-Gyopárosfürdőt.

Gyopárosfürdő élményfürdőjének vendéglétszáma 25%-kal, a parkfürdőé 35%-kal növekedett, és 25%-kal több gyógyászati kezelést vettek fel a betegek. Ezek az augusztus végi mutatók. Kiss László, a TDM elnöke kiemelte, a számok szerint eredményesen népszerűsítik a fürdőt és a szálláshelyeket, de elégedettek sosem lehetnek. Ezért újságokban, óriásplakátokon találkozhatunk Gyopárosfürdővel, továbbá rádióműsorban indítottak kampányokat, hogy a hazai vendégek mellett szerb és román területekről is mind több vendéget csalogasson Gyopáros jótékony gyógyvizével városunkba.

A jövő évi tervek már körvonalazódnak (Fotó: Püspöki Zsolt)
A jövő évi tervek már körvonalazódnak (Fotó: Püspöki Zsolt)

Ezért a magyar mellett angol, szerb és román nyelven is kampányolnak, és az online marketing eszközei mellett élnek a személyes megjelenések lehetőségeivel is. – Novemberben voltunk a Kolozsvári Utazás Kiállításon, de Szerbiában, Újvidéken is jártam egy workshopon, ahol a Magyar Turizmus Zrt. külképviselői összehívtak egy partnertalálkozót. Itt volt szerencsém felvenni a kapcsolatot öt utazási irodával, akik ezentúl megjelentetik csomagjainkat az értékesítési palettájukban – fogalmazott Kiss László. Hozzátette, a határon túlról érkező vendégeknek több akcióval is szolgáltak, és ezek igen jól teljesítettek. Emellett egy szerb turisztikai szervezettel történő együttműködés keretében több mint 40 fős szerb csoportok érkeztek Gyopárosra a főszezonban és ősszel egyaránt – a csoportos utazások terén is előrelépésre számít tehát a TDM.
– A következő lépcsőfok a román utazási irodák felkeresése lesz. Vannak elképzeléseink a vadászturizmus területén és a katasztrófavédelmi szervek vezetőségével is egyeztetünk a Legerősebb tűzoltók versenyének köszönhetően, hiszen Orosháza adott otthont ennek a nemzetközi versengésnek és ezt mindenképp érdemes turisztikai vonalon is kamatoztatni – vázolta az elnök.

Szintén a jövőre nézve jelent előrelépést az idei Országos TDM Konferencián megszerzett tudás – a gyulai rendezvényen a pályázati lehetőségekről tájékozódhattak az érintett szervezetek, a Jövő Építők TDM is elkezdte a szükséges előkészületeket.

Egy sikeres Google pályázatnak köszönhetően az Orosháza turisztikáját összefogó szervezet havi 10 ezer dolláros keretösszeg erejéig marketingeszközöket használhat fel a Google felületein – ez az online promóció terén nagyon hasznos lehetőség a TDM számára.

A szervezet egyébként már elkészítette jövő évi marketingtervét, melyben a marketingtevékenység mellett a turizmusban feladatot ellátók közötti párbeszéd erősítésére is hangsúlyt fektet. Kiss László kiemelte: a cél az, hogy mind többen ismerjék meg határon innen és túl Orosházát és fürdőjét, és az előző évinél még sikeresebb legyen a szezon a szállásadók és a fürdő szempontjából egyaránt.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.