- hirdetés -

Gombkötő Gergő, közismertebb néven Break.Elek nemzetközi tv reklám egyik főszerepét kapta. Ha este 9 után tévéztek, van rá esély, hogy találkoztok vele.

Gombkötő Gergőről korábban a Staféta sorozatban már írtunk, most a Jägermeister nemzetközi tv reklám egyik főszereplője, ennek apropóján kerestük meg. Már több alkalommal vett részt forgatásokon statisztaként, elmondása szerint ezeket nagyon élvezi, hiszen olyan emberekkel ismerkedik meg, akikkel amúgy nem találkozna, és olyan helyekre mehet, ahová nem lenne lehetősége. A reklámfilm szereplőválogatásáról és a decemberi forgatás kulisszatitkairól kérdeztük.

Hogy talált meg a lehetőség?

– November elején felhívott egy ügynökség, hogy breaktáncost keresnek reklámfilmbe. Elmentem a castingra, és ahogy beléptem a terembe, teljesen ledöbbentem. Minden jelentkező, mintha a kifutóról lépett volna le. Tökéletesen beállított haj, a legdivatosabb ruhákban, azt hittem, ilyen nem is létezik, csak a divatmagazinokban. Én meg odamentem lezser cuccba, sapka, hátizsák, gondoltam is: szevasz Gergő, ebből nem lesz reklám. Aztán mégis visszahívtak a második fordulóra is, ahol már a két olasz rendező is jelen volt. Akkor már színészkedni is kellett egy kicsit, eljátszani néhány jelentett. Rá néhány napra felhívtak, hogy bekerültem, és menjek ruhapróbára. Végül breakelni nem is kellett, csak a kéznélküli cigánykereket vettük fel.

Gergő (j) élt a lehetőséggel, és sok élménnyel gazdagodott a forgatás alatt
Gergő (j) élt a lehetőséggel, és sok élménnyel gazdagodott a forgatás alatt

Milyen volt a stáb? Nehéz volt velük dolgozni?

– Nagyon jó csapat jött össze, a két olasz rendező is közvetlen volt, nem éreztették, hogy ők a fejesek. A másik két főszereplő srác is nagyon laza volt. Az egyik snowboardoktató, a másik meg a kamera másik oldalán szokott munkálkodni. Szóval elég hasonló személyiségek voltunk, és hamar belejöttünk a forgatásba.

Melyik volt a legjobb része a forgatásnak?

– Talán a medencés. A két nap alatt 30 órát forgattunk, és ezt a jelenetet hajnal négy körül vettük fel, kicsit felfrissültünk közben. Három váltás ruhával indultunk neki, és valahogy úgy nézett ki a történet, hogy nekiszaladsz, beleugrasz, kimászol, mész átöltözni, fodrász, sminkes, szakállfésülés, és ugrasz megint. Az utolsó váltás ruhában még tízszer csobbantunk. A koccintást már annyira nem élveztük, másfél órán keresztül vettük fel. Nem ittunk a forgatás alatt, de egyszer azt is fel kellett venni, hogy iszunk. A pohárban a folyadék sűrűségének viszont a reklámozott italéhoz hasonlónak kellett lenni, ezért egy liter kólában elkevertek egy kiló cukrot. Mivel én nem nagyon iszok cukrosat, meg kólát sem, így elég meredek volt lehúzni azt a felest.

Voltak bakik a forgatás alatt?

– Előfordult, az egyik legviccesebbet el is mesélem. A reklám elején látható részeket gyárépületben vettük fel, és annak az udvarán lett volna egy olyan jelent, hogy kint rohangálunk a sötétben fáklyákkal, hogy buli van. Tűzszerészek hozták a fáklyákat, egy óra volt, mire minden technikát kipakoltunk az udvarra, felállítottuk a kamerákat, végre nekikezdünk, meggyújtom a fáklyát, és semmi, csak füst. Nem is világítottak be, mert a tervek szerint a tűz pont elegendő fényt adott volna. Ledöbbenés, akkor most mi legyen? Valahol messzebb volt fény, és mindenki elkezdett odarohanni, mert ezek a fáklyák is csak egy ideig füstölnek. Az hatalmas volt, mindenki rohan a lámpához kamerával, annak minden tartozékával, és közben mondják, hogy de úgy rohanjak, mintha buli lenne, és ugráljak meg minden. Óriási volt.

A reklámfilm premierje április 10-én volt. Egyelőre csak magyar tv csatornákon megy, de már nagy a külföldi érdeklődés. Gergő a jövőben sem zárkózik el hasonló lehetőségek elől, lehet, hogy később is láthatjuk még a képernyőn. Most egy időre elhagyja az országot: kedden indul Ciprusra, ahol fél évig egy felsőkategóriás szállodában animátorként szórakoztatja majd a sportolni vágyó turistákat.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.