- hirdetés -

A VASEX Kft áramszolgáltatóval történt érdekes esetének megírása után 1 nappal befutott az EDF-DÉMÁSZ válasza is. Az áramcég mindent elismert és már utalt is.

Tegnap írtuk meg, hogy az orosházi VASEX Kft-nél még múlt hét szerdán a Démász minden értesítés nélkül kikapcsolta az áramot, pedig a cég minden számlát időben fizetett. Polyák János ügyvezető órákat töltött azzal, hogy megtudja, miért kapcsolták le a rendszerről, hiszen minden számlát időben kiegyenlített, és még túlfizetése is volt. Végül azért, hogy legyen áram a cégnél, és ki tudják szolgálni a vevőket, befizették a szerintük jogtalanul követelt 280 ezer forintot, és a valamivel több mint 17 ezer forint visszakapcsolási díjat is. Így nagy nehézségek árán, de még aznap este visszakötötték az áramot az áruházba.

Az EDF-DÉMÁSZ elismerte a hibát (Fotó: Kuklis István/SzegedCafé)
Az EDF-DÉMÁSZ elismerte a hibát
(Fotó: Kuklis István/SzegedCafé)

Természetesen kerestük az EDF-DÉMÁSZ sajtósait is, ahol konkrét kérdéseket tettünk fel nekik az üggyel kapcsolatban. Kétszer is türelmet kértek a válaszadáshoz. Végül 1 hét leteltével nem vártunk tovább, és tegnap délután megjelentettük az írást. A szolgáltató válasza február 7-én délelőtt megérkezett, amit változtatás nélkül közlünk.

„Az esettel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy ügyfeleink személyes illetve szerződéses adatairól harmadik fél számára részletes információt nem adhatunk. Általánosságban azonban elmondható, hogy a jelen ügyben a problémát a szabadpiaci kereskedelemben kötött több szerződés és több fogyasztási hely ügykezelése okozta, melyet az EDF DÉMÁSZ elismer. Ügyfelünkkel folyamatban van az egyeztetés, Társaságunk az Üzletszabályzatban rögzített garantált szolgáltatási díjtételeket teljesíti, és a visszakapcsolási díjat visszatéríti” – áll a közleményben.

Már utalt is a Démász

Az érthető, hogy a szolgáltató nem ad ki semmilyen plusz információt az ügyfeléről, de kíváncsiak voltunk rá, valóban történt-e érdemi előrelépés az ügyben. Felhívtuk a VASEX Kft ügyvezetőjét, hogy ő mit tud minderről.
– Valóban elindult az egyeztetés köztünk – erősítette meg Polyák János. – Telefonon beszéltem az ügyintézővel, aki nagyon korrekt volt, és szóban elismerték nekünk is, hogy náluk volt a probléma. Elismerték a jogtalan kikapcsolás tényét és azt is, hogy pozitívak a számláink, tehát túlfizetésünk van. A mai napon bankszámlánkra visszautalta a Démász a visszakapcsolás díjat is. Bízom benne, hogy innentől az ügy gyorsan és pozitívan rendeződik – mondta a cégvezető.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.