- hirdetés -

Orosháza polgármestere vizsgálatot kért a fogyasztóvédelemnél.

A napokban írtunk arról, hogy GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. orosházi, Dózsa György utcai kirendeltsége előtt több órát kell várni, hogy valaki elintézze „gázos ügyeit”. A megjelenés után jelezte szerkesztőségünknek dr. Dancsó József, Orosháza polgármestere, hogy az ügyben hetek óta tárgyalásban áll a gázszolgáltató képviselőivel, és ahogy az ügyfelek, ő sincs megelégedve a szolgáltatás színvonalával.

– Mélységesen felháborított a GDF Suez Energia Magyarország Gázszolgáltató Zrt. orosházi ügyfélszolgálatán kialakult kaotikus helyzet. A gázszolgáltató a lakossági igényeket figyelmen kívül hagyva, hetente mindössze nyolc órát biztosított ügyintézésre, ezáltal méltatlan helyzetbe hozta felhasználóit, akik gyakran órákat várakoztak az utcán, mire sorra kerültek az ügyfélszolgálatnál. Felszólításomra a szolgáltató meghosszabbította ugyan az orosházi ügyfélszolgálati iroda nyitva tartását – a korábbi heti 8 óráról 16 órára növelte azt -, de véleményem szerint ez a változtatás nem elégséges, a nyitvatartási idő további számottevő növelését tartom szükségesnek, elfogadhatónak – mondta Dancsó, aki hozzátette vizsgálatot kezdeményezett a Fogyasztóvédelmi Felügyelőségnél.
– Ez azt hivatott kideríteni, hogy történt-e jogsértés a gázszolgáltató orosházi ügyfélszolgálatán. A vizsgálat várhatóan április második felében zárul – mondta a városvezető.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.