- hirdetés -

Idén még nem érkezett szemétszállítási díjfizetésről szóló csekk. Viszont a napokban több ügyfél rohamozta meg a Fürdő utcai ügyfélszolgálati irodát jelezvén, hogy a befizetett 2016. évi teljesítésű számláikra vonatkozóan szolgáltatási díjtartozás miatt felszólító levelet kaptak az NHKV Zrt.-től. Utánajártunk a késedelem okának, és a kapott levelek miértjének.

Tavaly óta megváltozott a szemétszállítási díjfizetés mikéntje. Többször megírtuk, a szemétszállítást továbbra is az Orosházi Hulladékgazdálkodási Nonprofit (OHU) Kft. végzi, a számlázást viszont a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő (NHKV) Zrt. intézi. Legutóbb év végén érkeztek csekkek, idén még egy sem. Utánajártunk, mi lehet a késedelem oka.

Benkő Ferenctől, az Orosházi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. ügyvezetőjétől megtudtuk, az idei évtől a számlázást végző NHKV Zrt. negyedéves számlázási gyakoriságot vezetett be.

– A cég egységes számlázási rendszer kialakításán dolgozik, amely még nem működik tökéletesen, ez a késedelem oka. Az első negyedévi díjfizetésről szóló csekket a cég tájékoztatása szerint júniusban kapják kézhez az ügyfelek, a második negyedévi júliusban várható – tájékoztatott.

Viszont a napokban több ügyfél rohamozta meg a Fürdő utcai ügyfélszolgálati irodát jelezvén, hogy a befizetett 2016. évi teljesítésű számláikra vonatkozóan szolgáltatási díjtartozás miatt felszólító levelet kaptak az NHKV Zrt.-től.

– Ennek kapcsán az Nemzeti Koordináló és Vagyonkezelő Zrt munkatársától azt a tájékoztatást kaptuk, hogy technikai probléma adódott, ezért szíves türelmüket/elnézésüket kérik az ügyfelektől és az ezzel kapcsolatos panaszaikat telefonon az NHKV Zrt. központi telefonszámán (06-1-999-6464), vagy levélben az 1300 Budapest, Pf: 333 postacímre, illetve a gazdasag@nhkv.hu email címen tudják bejelenti. Amennyiben e-mail-t vagy levelet küldenek, kérjük csatolják be a befizetett csekk és a felszólítólevél másolatát. Természetesen ügyfélszolgálati munkatársaink is az ügyfelek rendelkezésére állnak – tájékoztatott Benkő Ferenc. Hozzátette, az NHKV ZRt. munkatársai dolgoznak a a probléma elhárításán, a közeljövőben levélben tájékoztatják az ügyfeleket .

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.