- hirdetés -

Március 9-től kezdve a szociális és elővásárlási jognyilatkozatokkal kapcsolatban vagy az anyakönyvi és szociális ügyekben csak az ügyintézővel folytatott, előzetes telefonos időpont egyeztetés után lehet felkeresni a Polgármesteri Hivatalt.

– Ezekben az esetekben az ügyintézőt a portaszolgálat lehívja, ezt követően az ügyintéző kíséri el az ügyfelet az ügyintézés helyszínére. Vagyongazdálkodási, lakás, adó, pénzügyi, számlázási és egyéb, a fentiekben nem említett ügyekben kizárólag telefonos, e-mailen vagy ügyfélkapun keresztül történő ügyintézés biztosított – tudtuk meg Orosháza jegyzőjétől, Dr. Horváthné dr. Barta Edittől.

Az ügyleírások a www.oroshaza.hu honlapon találhatóak meg. Az irányított ügyfélfogadás ideje alatt a helyszíni szemléket is felfüggesztették. A kérelmek személyes leadására kizárólag a földszinten a portaszolgálatnál elhelyezett gyűjtőládában lesz lehetőség. Arra kérnek mindenkit, hogy a kérelmeket helyezzék borítékba, valamint tüntessék fel telefonszámukat és e-mail címüket is.

A Polgármesteri Hivatalt az alábbi központi telefonszámokon érhetik el: 06-68/413-022, 06-30/249-1574 és 06-30/945-1829.
– Intézkedéseink célja ügyfeleink és munkavállalóink egészségének védelme, a szolgáltatásaink fenntarthatóságának biztosítása. Kérjük ügyfeleink megértését és türelmét, valamint kérjük, hogy hivatalunkat kizárólag indokolt esetben keressék fel – tette hozzá a jegyző.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.