- hirdetés -

Bizonyára sokan tapasztalták, hogy az egészségügyi ellátások újraindulása óta nehéz elérni az Orosházi Kórházat. A problémát a hívások számának megsokszorozódása okozza, ezért az intézmény úgy döntött, bővítik a telefonhálózatot. A folyamat előre láthatóan június végére zárul le, akkortól várható javulás.

Rengeteg visszajelzést kapott és kap a kórház arról, hogy nehezen elérhető telefonon. Ennek oka, hogy a kötelező időpontkérés miatt a sokszorosára nőtt a telefonos forgalom, a telefonközpont pedig nem tudja kiszolgálni a beérkező, eddiginél jóval nagyobb mennyiségű hívást. Az informatikusok hetek óta azon dolgoznak, hogy orvosolják a helyzetet. Ennek érdekében fejlesztik a telefonhálózatot, az eddigi 8 fővonal helyett hamarosan 60 fővonalat létesítenek.

Amennyiben minden a tervek szerint halad és a szolgáltatónál is elvégzik az ilyenkor kötelező dokumentációt, akkor várhatóan június végén átáll az új rendszerre az intézmény. A fejlesztés eredményeképp jelentősen megnő a fogadható hívások száma és minősége.

Az Orosházi Kórház felhívja a figyelmet, hogy a szakrendelőben június 15-től valamennyi egészségügyi ellátás korlátozás nélkül elvégezhető, a szakrendelésekre azonban továbbra is kizárólag telefonos időpontkérés után lehet érkezni. Időpontot a 06 68 411-166-os számon lehet kérni, a részletes listát a mellékekről ide kattintva találják.

(Kiemelt kép forrása: Melega Krisztián/Orosházi Kórház)

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.