- hirdetés -

A Magyar Evangélikus Egyház minden évben különböző kampányokkal hívja fel a figyelmet az általa végzett szolgálatokra és ezek kapcsán az adóbevallásoknál felajánlható 1%-okra. Idén a szabadtéri koncerteket választották a figyelem felhívás eszközéül.

Az idei kampánysorozatban volt az a kezdeményezés, hogy gyülekezeti együttesek ne a megszokott környezetben, templomban, gyülekezeti házakban lépjenek fel, hanem most – az adóbevallás időszakában – szabadtéren szólaljanak meg. Így hívva fel a figyelmet az egyházra és a felajánlható 1 százalékra, a kihelyezett plakátokon pedig szembesülhetnek az emberek, hogy milyen célra fordítja az egyház az általuk felajánlott pénzt.

Az Alföld Quartet is részt vállalt az egyházi figyelem felhívó kampányban (Fotó: Rosta Tibor)

– Az Alföld Quartet, mint a gyülekezet és a régió egyik meghatározó zenei együttese szintén bekapcsolódott a kampányba. Az evangélikus média vezetése úgy döntött, hogy a kampány televíziós tudósítását a 275 éves Orosházán készítik el, az MTVA segítségével. Az utcazenéléskor elkészült tudósítást vasárnap délelőtt láthatja ország-világ a Duna Tv evangélikus magazinjában – ismertette a történteket Ördög Endre evangélikus lelkész.

Mint megtudhattuk, az evangélikus vallásúak, illetve akik szimpatizálnak az egyház közösségi, kulturális, szociális vagy egyéb tevékenységével, évről-évre emelkedő számban ajánlják fel adójuk egy százalékát.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.