- hirdetés -

Sorozatban harmadik éve nyeri el a két legnagyobb utazásszervező portál, a booking.com és a szállás.hu vendégértékelései alapján a Kiváló szálláshely díjat az orosházi Hotel Brill. Idén először pedig az étterem is hasonló elismerésnek örülhetett.

A díjat a tavaly leadott 260 vendégértékelés pontjainak átlaga alapján kapta meg a szálloda.
– A portál kiküldi a rajtuk keresztül foglaló vendégeknek az értékelési szempontokat, mint például a szálloda elhelyezkedése, a szolgáltatások, a higiénia, a wifi vagy a személyzet segítőkészsége. Annak nagyon örülök, hogy utóbbi mindig felfelé húzza a pontokat, hiszen az egyik legfontosabbnak ezt tartom – mondja Gabnai Csaba, a hotel tulajdonosa.

Vendég volt, fűtés nem

A Kiváló szálláshely díj elnyeréséhez a lehetséges tízből minimum kilenc pontos átlag kell. Ezt sokszor nem kis feladat elérni, hiszen szinte mindennek passzolnia kell a környezettől a kiszolgálásig. Még előre nem látható problémák esetén is.
– Tavaly karácsony és szilveszter között az orosházi hotel teltházzal működött, amikor egyszer csak leállt a fűtésrendszer. Elég bonyolult, légbefúvásos fűtésünk van, és mint utólag kiderült, egyik vendég lekapcsolta a biztosítékot a saját szobájában. Nem volt egyszerű megtalálnia, mert fel kellett másznia, ki kellett hozzá nyitnia a klímát és még ott is keresgélni – meséli Csaba most már mosolyogva. – Akkor cseppet sem voltunk vidámak. A szakszervizt az ünnepek miatt el sem tudtuk érni, miközben az egész szinten állt a fűtés. Két napig elkövettünk mindent, az összes fellelhető elektromos hősugárzót igénybe vettük, hogy a vendégeknek ne hidegben kelljen lenniük – folytatja a végül pozitívan zárult történetet.

Gabnai Csaba (j), Tercsi József (k) és a díjazott csapat (Fotó: Rajki Judit)

Hozzátette, úgy érzi, jól vizsgáztak, visszajáró vendégeik nem panaszkodtak. Persze akadt olyan is, aki emiatt kevesebb pontot adott a szállodának.
– Egy-egy például hat pontos értékeléshez sok tíz pontos kell, hogy kijavítsuk, így aztán nagyon fontos, hogy egyenletesen teljesítsünk. Ezért is kérem minden munkatársamtól a maximális odafigyelést – emelte ki.

A szálloda mellett ugyanez igaz a hotel konyhájára is, amelyet néhány nappal ezelőttig Tercsi József Venesz-díjas mesterszakács vezetett. Mint az eredmény mutatja, jól.
– Az éttermet a három év alatt, mióta megnyitottunk még soha nem díjazták, ezért különösen örülök neki. „Az Éttermi vendéglátás hőse” címet nyertük el közösen a kollégáimmal. Jóleső meglepetés volt így az év elején – tette hozzá mosolyogva.

Az értékeléseket folyamatosan figyelemmel követik, mert előfordul, hogy egy-egy vélemény hívja fel a figyelmet valamilyen hiányosságra, esetleg fejlesztési lehetőségre.
– Nem volt cél az első évben, hogy nyerjünk, de utána már fontosnak éreztem, hogy a legjobbak között legyünk. Ez egy elismerése a munkának, és arra sarkall, hogy ne engedjünk a színvonalból – hangsúlyozta Gabnai Csaba megemlítve, hogy mindkét díj több mint csupán bekeretezett papír, hiszen az utazók jó része végigböngészi az értékeléseket, és sokszor azok alapján dönt egy szálloda mellett.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.