- hirdetés -

Azt mondja, hogy az adóhatóságtól telefonál, így próbálja egy ismeretlen megszerezni az ügyfelek teljes nevét és bankszámlaszámát – tájékoztatott közleményében a NAV Békés Megyei Adó- és Vámigazgatóságának sajtóreferense.

Jegyinák Attila azt írta, hogy a telefonban egy udvarias hang közli az ügyféllel, hogy túlfizetése van az adóhivatalnál, de ezt csak nevének és bankszámlaszámának megadása után tudják átutalni.

A NAV arra hívja fel a figyelmet, hogy telefonon soha nem értesíti ügyfeleit, és soha nem kér bankszámlaszámot, vagy egyéb bizalmas adatot.

Senki se adja meg az adatait ismeretleneknek (Fotó: internet)
Senki se adja meg az adatait ismeretleneknek (Fotó: internet)

Azt kérik, hogy ha valaki hasonló hívást kap, azonnal szóljon az adóhatóság bármelyik igazgatóságán, ügyfélszolgálatán, és semmiképpen se adja meg adatait. A hivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, illetve folyószámla-kivonaton értesíti az adózókat a túlfizetésekről – olvasható a közleményben.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.