- hirdetés -

Az orosházi kormányablak a megyei átlaghoz képest is kiemelkedő a 93%-os ügyfél elégedettségi szintjével. Több mint 1500 ügykör intézhető itt, a cél a gyors és hatékony munkavégzés.

Virágcsokrot és oklevelet vehetett át hétfő délelőtt az orosházi kormányablak százezredik ügyfele. Rafaelné Horváth Tímea egyetemista gyermeke hatósági lakcímigazolásáért érkezett, azt mondta, a hivatalban kedvesek, segítőkészek voltak, és bár meglepődött, kellemes érzéssel vette át az ajándékot.

Január 31-én ünnepli második születésnapját az orosházi kormányablak, ahogyan arról a napokban hírt adtunk, jelentősen nőtt a forgalom az elmúlt évben, több mint 53 ezren keresték fel a hivatalt.

– Már a kormányablak nyitásakor tudtuk, hogy komoly feladat áll előttünk, számítottunk a magas ügyfélszámra és a fokozatosan növekvő ügytípusra is. Ennek megfelelően alakítottuk ki a munkát, biztosítottuk a humánerőforrást, a technikai és tárgyi feltételeket. Ez megadta az alapot a megfelelő színvonalú munkavégzéshez – mondja Lustyikné dr. Papp Anikó, az Orosházi Járási Hivatal vezetője, hozzátéve, a kormányablak ügyintézői igyekeznek segítőkészek, rugalmasak, az ügyfelek problémáira érzékenyek lenni, a megfelelő szakmai feladatellátás érdekében folyamatosan képzik magukat.

jjj
Virágcsokor és oklevél – Rafaelné Horváth Tímea meglepődött a kedves gesztuson (Fotó: Kecskeméti Krisztina)

A magas színvonalú munkát mi sem bizonyítja jobban, mint az ügyfelek véleménye: a kitöltött elégedettségi kérdőívek alapján az ide érkezők több mint 93 százaléka a legjobb minősítéssel értékelte az orosházi kormányablakot.

– Több mint 1500 ügykör intézhető a kormányablakoknál, ez január elsejétől is bővült, mezőgazdasági típusú, illetve nyugdíjszerű ellátásokkal kapcsolatos ügyekkel – ezt már Dr. Lukácsi Krisztinától, a Békés Megyei Kormányhivatal igazgatójától tudjuk meg, aki hangsúlyozta: a bürokráciacsökkentésnek és az állami rezsicsökkentésnek köszönhetően számtalan eljárás díjmentessé vált, az első körben mintegy 10 milliárd forintot takarítottak meg az ügyfelek – hangsúlyozta

Megtudtuk, további bővítés várható, ez legközelebb az adóügyek kormányablakban történő intézésének lehetősége lesz, az előkészítő munkát, a felmérését már elkezdték.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.