- hirdetés -

Három év alatt 1300-ról 50 ezer fölé nőtt az oldal rajongóinak száma. Ezt is díjazta a Magyar Marketing Szövetség az egyik legrangosabb elismeréssel.

A városi marketingért felelős Jövő Építők TDM a 2016-os Országos KKV Marketing Díjra pályázott a www.facebook.com/gyoparos, mint marketingtevékenységünk „zászlóshajója” címmel. Az eredményhirdetést egy országos marketing konferencián tartották Budapesten november 17-én.
– Pályázatunk a marketing szövetség legrangosabb elismerését, a Gyémánt díjat nyerte el. Több kategóriában díjazták a szakma szereplőit, csapatunk Gyopárosfürdő Facebook oldalával indult márkaépítés kategóriában, ahol a hat induló közül egyedüli díjazottként jöttünk haza – mondta keddi sajtótájékoztatóján Kiss László, a Jövő Építők Turisztikai Desztinációs Menedzsment Közhasznú Egyesület elnöke.

Kiss László a két elismeréssel (Fotó: Melega Krisztián)
Kiss László a két elismeréssel (Fotó: Melega Krisztián)

Emlékeztetett, tavaly Gyopárosfürdő weboldala kapta ezt az elismerést, ami alátámasztja, hogy a fürdő online marketing tevékenysége jó úton halad.
– Mindkét felületet a Jövő Építők TDM csapata építette fel a jelenlegi szintre. Amikor 2013-ban elkezdtük a munkát, a fürdő Facebook oldala 1300 követővel rendelkezett, jelen pillanatban pedig meghaladja az 50 ezret. Folyamatos többnyelvű kommunikációt folytatunk, ezen kívül országos lefedettségű nyereményjátékunk is fut a helyi szállodák bevonásával. A szakmai zsűri ezt a fejlődést és ezeket a hatékony marketing eszközöket értékelte – emelte ki Kiss László.

Hozzátette, a weboldal mellett a fürdő közösségi oldalain, a Facebookon és az Instagramon is igyekeznek biztosítani a folyamatos információ áramlást a fürdőről és Orosházáról.
– Az eredmények eléréséhez megkaptuk a városvezetés maximális támogatását. Miközben mi a szakmaiságot képviseljük, ők ehhez minden támogatást megadnak – tette hozzá a TDM elnöke.

Egy másik díjat is kapott a város ezen a napon. A termalfurdo.hu által indított Az Év Fürdője szavazáson, az Év Feltörekvő Fürdője kategóriában lett negyedik Gyopárosfürdő. Az ezért járó emléklapot a fürdőszövetség hévízi rendezvényén Benkő Ferenc, az Orosházi Városüzemeltetési és Szolgáltató Zrt. vezérigazgatója  vette át.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.