- hirdetés -

A tavalyinál is eredményesebb az idei év a szállásadók és a fürdő szempontjából egyaránt. Több a fürdővendég, telítettebbek a szállodák – a városmarketingért felelős Jövő Építők TDM pedig már a jövő év feladataiban gondolkodik.

Hetedik alkalommal gyűlnek össze orosházi és környékbeli kézművesek és kisiparosok, hogy kínálják portékájukat a város főterén – szeptember 20-án újra Oros-Kosár, kistermelők, vállalkozók termékeit, ötleteit továbbra is várják. Ez a program egy a Jövő Építők TDM számos vállalása közül.
– Az Oros-Kosár hiánypótló kezdeményezés, melyet a jövőben is folytatni kívánunk, minden hónap harmadik vasárnapján kínálva az egyedi termékeket – mutatott rá Kiss László, a Jövő Építők TDM elnöke, akit rövid nyárértékelőre kértük.

Szeptember 15-én bezárt a parkfürdő, de az élményfürdő egész évben várja a vendégeket (archív fotó: Püspöki Zsolt)
Szeptember 15-én bezárt a parkfürdő, de az élményfürdő egész évben nyitva (archív fotó: Püspöki Zsolt)

– Gyopárosfürdő remek nyarat zárt, az időjárás kedvező volt, és új programokkal is szolgáltunk a fürdőzőknek.

Mindezeknek köszönhetően az élményfürdő vendéglétszáma 25%-kal, míg a parkfürdőé 35%-kal növekedett. Örvendetes, hogy 40%-kal több az orosházi kedvezménnyel fürdőző helyiek száma – részletezte Kiss László.

– A gyógyászati részlegre vonatkozóan is emelkedő számokról számolhatunk be: augusztus végéig 25%-kal több gyógyászati kezelést vettek fel a betegek – mondta el az elnök, hozzátéve, ezreket vonzottak a nagyrendezvények is, mint például a Sör-Virsli Fesztivál, vagy a kenyérünnep. Összességében hét millió forinttal több árbevétellel zárta a nyarat a fürdő, mint a tavalyi év azonos időszakában. Ez lehetőséget adhat az új fejlesztésekhez.

Tervek – hosszabb és rövidebb távon is

Több kereskedelmi szálláshelyet értékesítettek a helyi szállásadók, és bár pontos számokkal néhány hét múlva szolgálhat a TDM, de az már most látszik, egyre többen pihennek meg városunkban.

A helyi igényeket felmérve tervek mind az idei őszre, mind a következő év fő szezonjára vannak. Nagyobb hangsúlyt fektetnek például a gyógyászati részlegre, erre építi szakembereivel őszi kampányát a TDM – különböző fürdőgyógyászati csomagokat kínálnak a szállásadókkal közösen. A szövetség továbbra is szerb, román oldalon folytat kampányt, csomagajánlatokkal készülnek a következő hetekre, hogy a nyár folyamán megmutatkozó látogatószám emelkedést tovább növelhessék.
– Egyre több újvidéki és vajdasági vendég választ bennünket, ezért fontos, hogy kampányainkat a magyar mellett angol, szerb és román nyelven is folytatjuk. Kihasználjuk az online marketing lehetőségeket, hiszen ezek hatékonyabbak, eredményességük mérhető, szemben például egy óriásplakáttal – emelte ki Kiss László, hozzátéve, számos módon népszerűsítik Orosházát és Gyopárosfürdőt határon innen és túl, a számok szerint eredményesen, és a tavalyinál szerényebb marketing keretből gazdálkodva.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.