Ezentúl már azok is találkozhatnak Orosháza és Gyopárosfürdő nevével, akik úton vannak. 12 barna turisztikai táblát helyez ki a Jövő Építők TDM főutak mellé, az elsőt Orosházán tették le.
A városunkat elkerülő 47-es főút mellett kapott helyet az Orosháza-Gyopárosfürdőt reklámozó új táblák egyike. Kedden délután, ünnepélyes aktusként került a földbe az első. A TDM szervezet pályázat keretében nyert forrást a turisztikai táblákra.
– Orosháza 100 kilométeres körzetében népszerűsítjük a várost és a fürdőt. Külön figyeltünk arra, hogy a határhoz is kerüljenek a táblákból, így Méhkerék, Battonya, Gyula környékén is találhatunk majd belőlük azért, hogy a turisták már a határ átlépésekor felfigyeljenek rájuk – tudtuk meg Dedák Angélától, a Jövő építők TDM elnökétől.
Sikeres: a TDM elérte a célját
A nagyjából három éve indított szervezet eredeti célja az volt, hogy a vállalkozóknak és szállásadóknak, idegenforgalomból élőknek teremtsük meg a feltételeket ahhoz, hogy pályázni tudjanak. Ezt a gondolatot már Simonka György országgyűlési képviselő fogalmazta meg.
– Elértük a célunkat a szervezettel, tagjainak száma meghaladja a százat. Azon dolgozunk, hogy ez a szám tovább növekedjen, és azon, hogy minél többen tudjanak fejleszteni, munkahelyeket teremteni. Ezek a táblák, illetve az internetes marketingtevékenység csak plusz hozzáadott értékek ahhoz, hogy a TDM hosszútávon nagyon sok embernek biztosítson munkát – összegzett Simonka György.
Zalai Mihály alpolgármester a szervezet sikereként értékelte a táblák kihelyezését.
– A 2013 márciusa óta működő városmarketing iroda – melynek a TDM szolgáltatja a hátteret – munkájának olyan komoly eredményei ezek a táblák, amelyeket minden orosházi lakos és idegenforgalomban érdekelt örömmel konstatálhat – fogalmazott az alpolgármester, aki azt is hozzátette: a szervezet munkájának szép eredménye az is, hogy a városba folyó idegenforgalmi adó összege tavaly 73 százalékkal növekedett.