- hirdetés -

Érdemes időpontot foglaltatni a központi ügyfélszolgálatokon.

A NAV Dél-alföldi központi ügyfélszolgálatain – Kecskeméten, Békéscsabán és Szegeden – immár két éve foglalhatnak az ügyfelek előre időpontot. A várakozás nélküli ügyintézés érdekében a NAV honlapján gyorsan és egyszerűen lehet időpontot foglalni. Az évek során folyamatosan bővült az időpontfoglalással intézhető ügyek száma, így mára már adó, illetve együttes adóigazolás, illetőségigazolás, adókártya, jövedelemigazolás igénylésére, ügyfélkapu nyitására és egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézésére foglalható időpont.

Az ügyfélnek először ki kell választania, hogy mely ügyfélszolgálaton kíván ügyet intézni, majd meg kell jelölnie az ügy típusát és a neki megfelelő szabad időpontot. Időpontot foglalni legfeljebb két hétre előre és legkorábban a foglalás napját követő második napra lehet. Ha az ügyfél megadja az e-mail címét, visszaigazolást kaphat az időpontfoglalás adatairól.

A sikeres ügyintézéshez az ügyfélnek pontosan meg kell határoznia az ügyintézés célját, valamint hivatkoznia kell az időpontfoglalás visszaigazolásakor kapott sorszámára. Az adott ügy intézéséhez szükséges pontosan kitöltött nyomtatvány(oka)t és a személyazonosságát igazoló okmányát, adókártyáját, meghatalmazását (ha más ügyében jár el) feltétlenül hozza magával.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.