- hirdetés -

November végén megszűnik az órákig tartó sorban állás a Táncsics utcán.

Szeptember elején adtunk hírt arról, hogy a DÉMÁSZ orosházi ügyfélszolgálatán változott a nyitva tartás, és már csak heti 2 napon intézhetik az emberek személyesen ügyeiket. Ezen rengetegen felháborodtak, és rövid idő alatt áldatlan állapotok alakultak ki a Táncsics utcai ügyfélszolgálatnál. Volt, hogy kígyózó sor állt az utcán, és egy befizetésre is 3-4 órát kellett várakozni. A DÉMÁSZ akkor válaszában úgy érvelt, hogy a jelentős költségű ügyfélszolgálatok működtetése során is igyekszik költségeket megtakarítani és alkalmazkodni az ügyfelek megváltozott ügyintézési szokásaihoz, hiszen azt tapasztalják, hogy a fogyasztók egyre inkább a gyorsabb és kényelmesebb telefonos és internetes ügyintézést választják.

Már akkor jelezte Dr. Dancsó József polgármester, hogy az ügyben lépéseket tervez az önkormányzat. A városvezető november 15-én jelentette be, hogy sikerült megállapodni az áramszolgáltató vezetőjével.

− A nyitva tartási idő drasztikus csökkentése után haladéktalanul tárgyalásokat kezdeményeztem a DÉMÁSZ vezetőivel annak érdekében, hogy a kialakult helyzetet mielőbb orvosolni tudjuk. A jogosan felháborodott fogyasztók panaszai, illetve a városvezetés megkeresése nyomán az áramszolgáltató vezetése együttműködéséről biztosított engem, melynek köszönhetően november 26-tól a korábbival megegyező heti óraszámban fogadják az ügyfeleket – mondta dr. Dancsó József.

Az áramszolgáltató orosházi irodájának ajtajára már ki is tették a tájékoztatót, hogy visszaáll a régi nyitva tartás.
Hétfő-kedd-szerda 8–12 óráig, csütörtökön 8–18 óráig.
Befizetés visszaigazolást a 06 (62) 568-008 faxszámon fogadnak. Mérőállás bejelentés: vezetékes telefonról 06 (80) 828-180 (ingyenesen hívható), mobilról:06 (40) 828-180 (helyi tarifával hívható). Internet: www.edfdemasz.hu

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.