- hirdetés -

A fürdő és a városháza munkatársai személyesen keresik fel a turizmusból élő vállalkozásokat.

Gyopárosfürdő és a város vezetése a napokban közösen értékelte az idei turisztikai szezont. Mint arról már mi is írtunk korábban, a múlt évhez képest mintegy 20%-al emelkedett a fürdővendégek száma, ezen belül mintegy 30 %-al több orosházi látogatott ki a strandra.

– Természetesen a gyopárosi fürdő önmagában nem jelenti azt a turisztikai kínálatot, amellyel városunk bír. Fontos a fürdő mellé olyan turisztikai felhozatalt megteremteni, amely megnöveli a vendégéjszakák számát. Ezért az önkormányzat úgy döntött, hogy pályázatot nyújt be mintegy ötszáz millió forint értékben a gyopárosi tavak körüli sétány létrehozására – mondta el Zalai Mihály alpolgármester.

Hozzátette, a Turisztikai Desztinációs Menedzsment Szövetségen keresztül is pályáznak olyan marketing eszközökre fordítható összegre, amellyel tovább lehet növelni Orosháza és Gyopárosfürdő ismertségét mind országosan, mind pedig külföldön.

Arra a kérdésünkre, hogy lehet-e már tudni, hogy a jövő évi költségvetésben mennyit szánnak városmarketingre az alpolgármester úgy válaszolt, korai még erről nyilatkozni, hiszen az ország költségvetése is csak decemberben készül majd el.
– Ezt követően lehet gondolkodni arról, milyen lehetőségek lesznek a 2013-as évre, de az a célunk, hogy legalább a 2012-es szintet tartsuk. Arra törekszünk, hogy ezt a keretet még hatékonyabban használjuk fel. Ezért heteken belül felvesszük a kapcsolatot a turizmusban és a vendéglátásban érdekelt vállalkozásokkal és arról kérdezzük őket, hogy szerintük mely területen erősítsünk, mely területek azok, amelyből ők bevétel növekedéshez juthatnak. Olyan használható ötleteket is várunk, amelyek segítik az együttes továbbgondolkodást és a közös együttműködést – fogalmazott Zalai Mihály.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.