- hirdetés -

Van, akinek tetszik, van, akinek kevésbé. Két hónapja működik az ügyfélhívó rendszer az orosházi főpostán.
A kiszolgálás kulturáltabb lett, a cél a várakozási idő további csökkentése. Az eddigi tapasztalatokról Csordás Gyula postavezetőt kérdeztük.
„Bevált” a sorszám a postán?
Túl vagyunk az első két hónapon, úgy gondolom, a lakosság kezdi megszokni az újítást. Munkatársaim már az első pillanattól megszerették az új rendszert.
Hogyan alakul a várakozási idő?
A tapasztalatok azt mutatják, a kiszolgálás mindenképpen kulturáltabb lett, nem állnak „egymás nyakában” a várakozó ügyfelek. Ami még szokatlan az embereknek, hogy le is lehet ülni a postán. Láthatón sokszor kihasználatlanok a székek. A várakozási időt tekintve a kötelezettségünknek megfelelünk. Az esetek túlnyomó többségében 15 percen belül vagyunk, de van, amikor nagyon minimális a várakozás.
Folyamatos rálátásuk van a rendszerre?
A rendszer irányítását is megszoktuk már. Folyamatosan figyeljük, és igyekszünk úgy alakítani, hogy nagyjából azonos legyen a várakozási idő a különböző szolgáltatásoknál. Úgy vélem, most már jól tudjuk kezelni a rendszert.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.