- hirdetés -

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal egy kérdőív segítségével szeretne választ kapni arra a kérdésre, hol intéznék az ügyfelek szívesebben adóügyiket, egy internetes portálon vagy telefonos applikáción keresztül.

Az adózók visszajelzései hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire. A NAV honlapján most arról kérdezik az adózókat, melyik a legjobb, legkézenfekvőbb csatorna ahhoz, hogy fizetési kötelezettségről, például az egészségügyi szolgáltatási járulékról vagy a gépjárműadóról értesítést kapjanak. Hogyan lenne kényelmesebb esetleges hátralékuk befizetését intézni, illetve kérelmet beadni a NAV számára.

A hivatal arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, és milyen felületet használnának erre a legszívesebben. Az interneten elérhető Ügyfélportált, a NAV mobilapplikációját, mindkettőt vagy esetleg egyiket sem. A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak, részei mindennapi életüknek. A most beérkező javaslatok segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében.

Fontos az is, hogy a NAV minél több visszajelzést, információt kapjon az adózók elképzeléseiről. Ha sokan nyilvánítanak véleményt, akkor a jövő megoldásai jelentősen megkönnyíthetik adóügyeik intézését. A kérdőív ezen az oldalon érhető el.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.