- hirdetés -

Életbe léptek a rezsicsökkentés új szabályai augusztus 1-jén. Az MVM ügyfélszolgálatain ezért nagy mértékben megnövekedett a forgalom. Orosházán is elfogytak a foglalható időpontok és megnőtt a várakozási idő a szolgáltató irodájában. Augusztus 3-án, délután mi is megnéztük mennyien vártak, hogy elintézzék az ügyeiket.

Az MVM orosházi ügyfélszolgálati irodájában már érkezésünkkor nagy tömeg fogadott. Az emberek elégedetlenek voltak és a nagy melegben többen inkább kint várakoztak. Volt olyan ember, aki már több mint négy órája várt, hogy sorra kerüljön, sokan pedig hetek óta próbálkoznak az ügyintézéssel.

Mint kiderült, a villannyal és a gázzal is külön ügyintéző foglalkozik. Az emberek elmondása szerint a földgázszolgáltatás sora gyorsan haladt, a villannyal kapcsolatos ügyintézés azonban csak nagyon lassan mozdult előre. Többen fel is háborodtak, amikor a gázzal kapcsolatos ügyeket elintézve újból sorba kellett állniuk, hogy a villamos-energiával kapcsolatban is feltegyék kérdéseiket.

– Én szerződést szerettem volna kötni földgázra. Reggel is itt voltam, de akkor nagyon sokan voltak még, körülbelül hetvenen álltak előttem. Akkor feladtam, ezért inkább délután jöttem vissza. Miután sorra kerültem nagyon gyorsan ment az ügyintézés – mondta Asztalos Lászlóné.

Nem csak ő fordult vissza, amint meglátta, hogy mennyien várakoznak az ügyfélszolgálat irodájában. Amíg ott voltunk, többen is néhány perc várakozás után meggondolták magukat, és úgy döntöttek, hogy inkább máskor próbálják meg elintézni ügyeiket.

– Gázzal kapcsolatban szerettem volna ügyet intézni. Nagyon kedves volt a hölgy, és gyorsan sikerült. A rezsicsökkentés új szabályai miatt jöttem, mert egy kis túlfizetés volt a számlánkon és ezt szerettem volna megoldani – tette hozzá Nagy Zsuzsanna.

Habár az MVM Next felhívta a figyelmet a digitális ügyintézésre sokan panaszkodtak, hogy nem veszik fel a telefont, illetve nem működik az online ügyintézés a túlterheltség miatt. A megkérdezett emberek közül többen is kiemelték, hogy hiába hívták a szolgáltatót, nem vették fel. Volt olyan is, aki nagyon bonyolultnak találta a telefonos ügyintézést, ezért úgy döntött, hogy inkább személyesen látogatnak el az irodába és kivárják a sort.

Az orosházi ügyfélszolgálat szerdán 10 és 18 óra között, illetve csütörtökön 8-tól 12 óráig várja az embereket a Táncsics u. 20. szám alatt.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.