- hirdetés -

Elektronikus kézbesítési visszaigazolást vezetnek be a belföldi tértivevényes leveleknél 2021. január elsejétől.

A Magyar Posta Zrt. honlapján ismerteti, hogy a kézbesítésről szóló visszaigazolást 2021. január elsejétől alapértelmezettként elektronikusan kapják meg az ügyfelek, de továbbra is lehet kérni papír alapú értesítést.

Jelenleg a tértivevényes levél hagyományos feladásánál két nyomtatványt is ki kell tölteni. Egyik a feladóvevény, amely a feladás tényét igazolja az ügyfél számára, a másik a tértivevénylap, amelyet mostanáig a küldemény hátuljára ragasztott a posta, és kézbesítéskor ezt kellett aláírni, majd a levél kézbesítését követően az aláírt kézbesítési igazolást visszaküldte a posta a feladónak. Januártól a kézbesítési igazolás már nem utazik a levéllel.

Kiemelték, hogy az elektronikus feladást a posta 2020. júliusától árban is előnyben részesíti, de továbbra is lesz lehetőség a postákon a papíralapú feladásra is.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.