- hirdetés -

A Polgármesteri Hivatalban március 23-tól irányított ügyfélfogadás zajlik.

Jövő hétfőtől csak az ügyintézővel folytatott előzetes telefonos időpontegyeztetés után kereshetik fel a lakosok a hivatalt, ha anyakönyvi, hagyatéki, szociális ügyeiket szeretnék intézni.

Az ügyintézőt a portaszolgálat lehívja, ezt követően az ügyintéző kíséri el az ügyfelet az ügyintézés helyszínére.

Kizárólag telefonos, e-mailes, ügyfélkapun keresztül történő ügyintézés biztosított vagyongazdálkodási, lakás, adó, pénzügyi és egyéb, a fentiekben nem említett ügyekben.

A kérelmek személyes leadására kizárólag a földszinten, a portaszolgálatnál elhelyezett gyűjtőládában lesz lehetőség.

Kérik a lakosokat, hogy a kérelmeket helyezzék borítékba, és tüntessék fel azon telefonszámukat, e-mail címüket.

A Polgármesteri Hivatal központi telefonszámai: 68/ 413-022, 30/ 249-1574, valamint 30/945-1829

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.