A Polgármesteri Hivatalban március 23-tól irányított ügyfélfogadás zajlik.
Jövő hétfőtől csak az ügyintézővel folytatott előzetes telefonos időpontegyeztetés után kereshetik fel a lakosok a hivatalt, ha anyakönyvi, hagyatéki, szociális ügyeiket szeretnék intézni.
Az ügyintézőt a portaszolgálat lehívja, ezt követően az ügyintéző kíséri el az ügyfelet az ügyintézés helyszínére.
Kizárólag telefonos, e-mailes, ügyfélkapun keresztül történő ügyintézés biztosított vagyongazdálkodási, lakás, adó, pénzügyi és egyéb, a fentiekben nem említett ügyekben.
A kérelmek személyes leadására kizárólag a földszinten, a portaszolgálatnál elhelyezett gyűjtőládában lesz lehetőség.
Kérik a lakosokat, hogy a kérelmeket helyezzék borítékba, és tüntessék fel azon telefonszámukat, e-mail címüket.
A Polgármesteri Hivatal központi telefonszámai: 68/ 413-022, 30/ 249-1574, valamint 30/945-1829