- hirdetés -

Közel százan vettek részt a helyi blog felmérésében, és mondták el, mennyire elégedettek a vasúttársaság szolgáltatásaival. A pontosság kritikus pont.

Kicsivel több mint egy hónapja a Vasútfotózás Orosháza blog arra kérte az internetezőket, mondják el véleményüket a MÁV-ról – egyebek mellett a vonatokról, a személyzetről, a tisztaságról, pontosságról, fejlesztésekről kérdeztek a bloggerek. Közel százan töltötték ki a blogon közzétett utas-elégedettségi kérdőívet. A válaszadók többsége fiatal, nagy részük – 54 százalék – a munkahely, illetve iskola megközelítésére használja a vasutat. A kitöltők fele orosházi vonatkozású, ennek eredményeként a személyvonattal utazók voltak többségben, derül ki a felmérésből.

A változás nem sok, de legalább jó
A véleményváltozás nem sok, de legalább jó

A bloggerek több szegmensre is rákérdeztek, például, hogy utasként mennyire elégedettek a személyzettel. Erre pozitív visszajelzések érkeztek, nem így az árakkal kapcsolatos kérdésre, amivel megoszlanak a vélemények. Többségben vannak azok, akik szerint elfogadható a díjszabás, de közel ekkora arányban elégedetlenek is vele.

A vasúttal kapcsolatos egyik sarkalatos pont a vonatok tisztasága, erre vonatkozóan két kérdést is feltettek a bloggerek, és legalább ennyire vegyes reakciókat kaptak. A kocsik tisztaságával például többnyire elégedettek az utazók a felmérés szerint, a mellékhelyiségekével azonban nem. Vizsgálták az utastájékoztatással kapcsolatos tapasztalatokat és a vonatok pontosságára vonatkozó véleményeket is, előbbit elfogadhatónak, utóbbit viszont hozzávetőlegesen elégtelennek tartják az utasok.

Végső soron a bloggerek azt a következtetést vonták le, hogy előző felmérésükhöz képest nincs jelentős véleményváltozás, amiben viszont történt, ott pozitívak a tapasztalatok.

A felmérés részletes eredményei és az utasok véleménye ide kattintva olvashatók.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.