- hirdetés -

Már csak heti két alkalommal tart ügyfélfogadást a DÉMÁSZ helyi kirendeltsége. Sokan felháborodtak a változtatás miatt.

Felháborodva keresték szerdán többen szerkesztőségünket.
– Borzasztó, ami a DÉMÁSZ előtt van, vagy kétszázan várakoznak a kirendeltség előtt. Nem is vártam ki a soromat, inkább elmegyek a postára befizetni a villanyszámlát – mondta egyik olvasónk. A felháborodás oka, hogy a DÉMÁSZ orosházi kirendeltségén heti két alkalomra csökkent az ügyfélfogadási napok száma.

Sokan vannak a DÉMÁSZ ügyfélszolgálata előtt (Fotó: Rajki Judit)

A történtekkel kapcsolatban felkerestük az EDF DÉMÁSZ-t, a változtatással kapcsolatban az alábbi közleményt juttatta el a szolgáltató kommunikációs csoportja szerkesztőségünkbe:

„Az EDF DÉMÁSZ folyamatosan törekszik a költségmegtakarításra. Jelenleg az egyetemes szolgáltatás keretében értékesített villamos energia ára és a rendszerhasználati díj hatósági áras. A villamos energia árában megjelenő kiskereskedelmi árrésnek biztosítani kell az ügyfélszolgálat és a számlázás költségeit is. Ez a kiskereskedelmi árrés ma az EDF DÉMÁSZ-nál a legalacsonyabb az egyetemes szolgáltatók között. A jelentős költségű ügyfélszolgálatok működtetése során is igyekszünk költségeket megtakarítani és alkalmazkodni az ügyfelek megváltozott ügyintézési szokásaihoz. Tapasztalataink szerint fogyasztóink is egyre inkább a gyorsabb és kényelmesebb telefonos és internetes ügyintézést választják.

Az Orosházán működő ügyfélszolgálati irodánk nyitva tartása a Magyar Energia Hivatal jóváhagyásával 2012. szeptember 1-től megváltozott. Az új nyitva tartás továbbra is biztosítja ügyfeleinknek, hogy délelőtt és délután is személyesen intézhessék ügyeiket: szerdán 8-12 óra, illetve csütörtökön 14-18 óra között. Fontos megjegyezni, hogy az ügyfélszolgálati irodán kívül teljes körű és kényelmesebb ügyintézési lehetőséget kínál a 24 órában működő telefonos és online ügyfélszolgálatunk. Ügyintézés telefonon: 40-82-22-82, online (rövid regisztrációt követően) www.edfdemasz.hu” – áll a közleményben.

Dr. Dancsó József polgármester elmondta, már felvette a kapcsolatot a szolgáltatóval és a jövő héten egyeztet és tárgyalásokat folytat az ügyfélfogadással kapcsolatban.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.