- hirdetés -

A leggyakoribb ügytípusok esetében foglaltathatunk időpontot online a NAV-nál.

Egyes adóügyeiket előre egyeztetett időpontban, sorban állás nélkül intézhetik az adózók a Nemzeti Adó- és Vámhivatal ügyfélszolgálatain – közölte a NAV. Április 16-tól új szolgáltatással jelentkezik az állami adóhatóság: ekkortól érhető el honlapján az internetes ügyfélszolgálati időpontfoglalást biztosító program. Az ügyintézési időpontok lefoglalására a NAV 22 központi ügyfélszolgálatán, a NAV honlap, ide kattintva a leggyakrabban intézett ügytípusok esetében (adókártya és adóigazolás igénylése, illetőségigazolás kérése és ügyfélkapunyitás) van lehetőség.

Időpontot foglalni legfeljebb két hétre előre lehet, és legkorábban az időpont lefoglalását követő második napra lehetséges ügyintézési időpontot előjegyezni. Az ügyfélnek először ki kell választania, hogy mely ügyfélszolgálaton kíván ügyet intézni, majd meg kell adnia az intézendő ügy típusát, ezt követően választhatja ki a számára kedvező szabad ügyintézési időpontot. Nemcsak saját ügyben van mód az előzetes időpontfoglalásra, a meghatalmazottként, képviselőként eljárók is élhetnek ezzel a lehetőséggel. Ha az időpontfoglalás során az ügyfél megadja e-mail címét, elektronikus visszaigazolást kaphat az időpontfoglalás részletes adatairól.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.