- hirdetés -

Az elmúlt hónapok tárgyalásai eredményesek voltak, a gázszolgáltató orosházi irodája többször és tovább lesz nyitva, és van már ügyfélhívó rendszer is.

Az elmúlt hetekben sok olvasónk panaszkodott a GDF-SUEZ gázszolgáltatónál uralkodó állapotokra. Azt panaszolták legtöbben, hogy órákat kell sorban állni az utcán és hogy az ügyfélszolgálati nyitva tartás nem rugalmas. A szolgáltató válaszolt is ezekre az érvekre, kiemelve, hogy mindent megtesznek az ügyfelekért, és a nyitva tartást is meghosszabbították.

Pár nappal később dr. Dancsó József polgármester bejelentette, hetek óta tárgyal a kialakult helyzetről a gázszolgáltatóval. Az olvasói panaszokra érkező reagálást felháborítónak tartotta a városvezető, így a fogyasztóvédelemnél vizsgálatot kezdeményezett.

Április közepén aztán Franck Néel a GDF SUEZ kereskedelmi és marketing általános vezérigazgatója megállapodott a városvezetéssel. Azt ígérték, hogy júniustól a hét három napján áll majd az iroda az ügyfelek rendelkezésére, ebből az egyik napon június 30-ig hosszított, este 8 óráig tartó ügyfélfogadás lesz. Az is része volt a megállapodásnak, hogy ügyfélhívó rendszert telepítenek, mely alapján pontos számokat kapnak, mennyien és milyen ügyekben használják személyesen az ügyfélszolgálatot.

Már működik az új ügyfélhívó rendszer is (Fotó: Rajki Judit)

Június elején a szolgáltató tájékoztatta a polgármestert, hogy a megállapodásban foglaltak szerint átalakították orosházi ügyfélszolgálati irodájukat, mely tágasabb, kényelmesebb ügyfélteret biztosít és jelezte, hogy felszerelték az ügyfélhívó készüléket is. A levélben kiemelik, hogy Orosháza és vonzáskörzete ügyfélforgalma az eddigi tapasztalatok alapján a hasonló térségi fiókirodáktól nem tér el jelentősen, ezért arra törekszenek, hogy a hasonló térségekben az ügyfélkezelés is hasonló módon történjen: sem előnyös, sem hátrányos helyzetbe nem kívánják hozni ügyfeleiket lakóhelyük alapján.

“A hasonló méretű irodákban tapasztalt forgalom, a minőségi mutatók és a működési költségek együttes eredőjeként a 2 nap normál és 1 nap hosszabbított nyitva tartás megfelelő ügyfélszolgálatot biztosít a településen és annak vonzáskörzetében lakók részére” – írják. Mindehhez hozzáteszik, hogy folyamatosan mérik és elemzik az orosházi iroda ügyfélforgalmát, és a fűtési időszakot közvetlenül megelőzően ismét egyeztetnek a további működés feltételeiről.

Nyitva tartás június 30-ig: hétfőn 8-20 óráig, csütörtökön 8-15 óráig, pénteken 8-13 óráig. Júliustól 1-jétől kedd-szerda-csütörtökön lesz nyitva az ügyfélszolgálat, a tervek szerint szerdán lesz a hosszabbított ügyfélszolgálat.

Mi is kíváncsiak voltunk, mi a helyzet a Dózsa György utca, Fürdő utca sarkán található irodában. Azt tapasztaltuk, hogy az ügyfélteret átalakították, az ügyfélhívó rendszer működik és az ott lévő ügyfelek is úgy nyilatkoztak, pozitív irányba mozdult el szolgáltatás színvonala.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.