- hirdetés -

A 2007-ben alapított OROSROAD Kft. belföldi és nemzetközi szintű árufuvarozásokkal egyaránt foglalkozik, de ezen kívül alkalmi fuvarokkal is ügyfeleik rendelkezésére állnak. Ugyan számos új szabályt kellett betartaniuk, de ez a tevékenységük a koronavírus első és második hulláma alatt is állandó maradt. (x)

Őze Mátyás, az OROSROAD Kft. igazgatója elmondta, az eddigi 13 év alatt eleinte még a belföldi részre koncentráltak, de ahogy elkezdett terjeszkedni és a gépjárműparkjuk is nőtt, idővel egyre több nemzetközi fuvarra is szert tettek. Eddigi működésük alatt a nagyobb helyi vállalkozásokkal is sikerült jó viszonyt kialakítaniuk, ez pedig a koronavírus-járvány terjedésével sem változott.

Fotó: Horváth Bence

– Ahogy mindenkit, úgy minket is kicsit visszavetett ez a második hullám, de úgy gondolom, hogy nem veszélyeztetett a dolog. A munkáink ugyanúgy megmaradtak, csak sokkal többet kell foglalkoznunk a körülményekkel. Az elmúlt időszak a fejlődés, a beruházás jegyében telt, emellett egy autóval most kevesebb áll a rendelkezésünkre, ennek azonban az árbevétel szempontjából nem volt jelentősége Euro 5-ös és 6-os típusú járművekkel dolgozunk, melyek nagyobb részét a beltéri fuvarokhoz használjuk – tudtuk meg.

Az OROSROAD munkatársaira is ugyanúgy vonatkozott a fuvarozások során a maszk, a kézfertőtlenítő szerek vagy akár több helyen a védőkesztyű használata, a sofőröknél is jóval mérsékeltebb volt az utóbbi időszakban minden kontaktus, voltak cégek, ahol egy nagyobb utat a zuhanyzót sem használhatták a járványveszély miatt.

Fotó: Horváth Bence

Partnerek terén az AKG ugyan kiesett, de a nagyobb orosházi cégek közül az Orosháza Glassal, a Linamarral, a Doherty Hungary Kft-vel, a TOOLEX Kft. Nagyszénással vagy az OVM-Karsai Zrt-vel ugyanúgy megmaradt a kapcsolat a jelenlegi időszakban is, mint ahogy a kezdetek óta. Emellett egyedi, nemcsak szerződött partnerekkel dolgoznak, alkalmi fuvarokkal is szívesen állnak az ügyfelek rendelkezésére.

– A mi esetünkben nagyobb hullámok nem voltak, ez a szegmens annyira nem károsodott, mint a vendéglátás vagy a turizmus, de hogy ez meddig tart, azt lehetetlen előre megmondani. Ugyanúgy vannak belföldi és külföldi fuvarjaink is, szinte ugyanazok a rációk, a napokban is vágtunk bele például egy új munkába. A nemzetközi fuvarok amúgy sem csak innen tevődnek össze, hanem mondjuk Békéscsabáról. A meglévő hézagokat pedig továbbra is saját fuvarokkal igyekszünk feltölteni.

Az egész társadalmi életen látszik, hogy az emberek feszültebbek, nincs meg a feltöltődés. Elmegy valaki dolgozni, aztán hazamegy. Nem tudni, hogy ez meddig lesz még így, de bízunk benne, hogy minél hamarabb visszaáll minden a normális kerékvágásba – tette hozzá Őze Mátyás.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.