- hirdetés -

Minden valós problémára azonnali gyors megoldást találni – vallja a Vasex Barkácsáruház, akik igyekeznek a lakosság, az ipar és a mesteremberek igényeinek is megfelelni termékeikkel. (x)

– Jelenleg a Sika prémium kategóriás termékeit vezetjük be, ezekről azt kell tudni, hogy leginkább a mesteremberek használják fel. Egy nagyon időtálló, hosszú távú és professzionális minőséget képviselő termék. A panelházak hézagainak a kitöltésétől kezdve mindenhez megtalálhatók itt sima fürdőszobai akrilok, nagy erősségű ragasztók, különböző tömítők, vízszigetelők, folyékony fóliák anyagai ebben a kategóriában – kezdte a bemutatást Demeter Zoltán.

Lakossági felhasználásra leginkább a Soudal termékeket ajánlanák. Itt az akrilok, festhető szilikonok alkalmazhatók az apró hajszálrepedések tömítésére, ami gyakorlatilag úgy tűnik el utána, hogy nem látszik meg a festésnél, a javítás helye. A fürdőszoba javításához leginkább a különböző szaniter szilikonok, ragasztóhabok, szilikoneltávolítók az ideálisak.

(Fotó: Horváth Bence)

Mint mondta, a lényeg, hogy minden valós problémára azonnali gyors megoldást tudjanak kínálni ezekkel a termékekkel, akár lakossági, akár ipari igényeknek vagy a mesteremberek igényeinek is megfelelve.

– Nincs rendelési idő és nagyobb készletekkel rendelkezünk. Ha körülnézünk, 150-200 fajta terméket tudunk bárkinek azonnal a rendelkezésére bocsátani – mondta.

(Fotó: Horváth Bence)

A modern kor új szilikonjai és ragasztott tömítő anyagai

– Ezek a kopolimerek, ami tulajdonképpen az űrkutatásból jelent meg a mindennapi felhasználásban. Olyan anyagok, amik gyakorlatilag szinte minden termék ragasztására alkalmasak, nem tartalmaznak semmilyen oldószert, nem marják le a felületeket – árulta el Demeter Zoltán.

Így például akár két plexilapot is anélkül, hogy látszódna a ragasztás helye. Azonnal elérhető és olyan termék, melyet gyorsan megkedveltek a Vasexhez érkező vásárlók.

Feloldani a gátlásokat és közös megoldást keresni az adott problémára

– Kevés ember jön be ide úgy, hogy egy bizonyos termékre van szüksége, a vásárlók 80 százaléka problémával jelentkezik, ezért a termékek mellé megpróbálunk szakmaiságot is adni – tette hozzá a szakember.

(Fotó: Horváth Bence)

Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy elfogadják azt, amit a vásárló akart, sokszor megkérdezik tőlük, mi az a probléma, amit szeretne megoldani. Hiszen mindenkinek az az érdeke, hogy ne kelljen visszavinni az árut abban az esetben, ha mégsem jelentetett megoldást az adott problémára, amit szeretett volna megoldani.

– Szeretnénk emellett feloldani a gátlásokat és olyan terméket adni a hozzánk fordulóknak, amire a vevőnek valóban szüksége van a leírás alapján, hogy ne olyat vegyenek meg, ami drágább és később derül ki, hogy nem is arra volt szükség. Vagy, ha esetleg hallott róla valakitől, akinek bevált, de igazából a problémájuk nem is ugyanaz volt – tudtuk meg.

Hozzátette, csodaanyagok nincsenek, csak bizonyos megoldásra szolgáló anyagok, de minden problémára fel vannak készülve és igyekeznek megtalálni rá a megfelelő megoldást.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.