2024. április 20., szombat ☼
névnap
hirdetés

Címke: piac

A nehéz piaci helyzetben is újít a Linamar

Innovációval és megújulással készülnek a piaci felpattanásra. Az elmúlt időszakban tapasztalt gazdasági lassulás ellenére új termékekkel és fejlesztésekkel zárták az évet a...

Újra virágkorát élheti a szabadkai piacozás?

Március elsejétől ötödével olcsóbban utazhatunk Szeged és Szabadka között. Az orosháziak körében is népszerű (Volt?) a szabadkai piac varázsa....

Óriási potenciál rejtőzik Orosházában az olasz férfi szerint

Magyarország és Orosháza környékének minden különlegességét igyekezett megmutatni olasz férjének Rovico-Csizmadia Szilvia. A férfi végül nem csak az orosházi születésű nőbe, de...

Koszorút, de milyet és mennyiért

Október végén járunk, közeleg a mindenszentek és a halottak napja ünnepe. A piacon, a boltokban mindenfelé koszorúk, sírdíszek, krizantémok kínálják magukat. Utánanéztünk,...

Mintegy 600 millió forintból újul meg az orosházi piac

Újabb beruházás érkezett Orosházára, melynek köszönhetően a város fontos közösségi tere, a piac újulhat meg. A több mint 600 millió forintos támogatásnak...

Húsvéti sonka: milyet, hol, mennyiért – utánanéztünk

A húsvéti ünnepek közeledtével - mint minden évben - megnőtt a kereslet a füstölt húsáruk, elsősorban a sonka iránt. A boltokban és...

Nyár végi áru- és ármustra – az orosházi piacon jártunk

Az év minden szakának meg vannak a maguk szezonális zöldségei, gyümölcsei, amelyek miatt első sorban mennek a piacra a háziasszonyok. Az augusztus...

Rövid lehet az idei dinnyeszezon

Július vége felé közeledünk, ilyenkor van a dinnyeszezon csúcsa. A piacon, az utak mellett, nagyon sok helyen kínálják az üdítő nyári csemegét....

Az üdítő nem csak kánikulában jó

Dávid Zoltánnal, Orosháza polgármesterével és Gyapjasné Béres Enikővel, az 5.számú választókörzet önkormányzati képviselő jelöltjével találkozhatott, aki csütörtök reggel a piac felé vette...

Utánajártunk, mi a helyzet eper fronton

Május második felében már javában benne járunk a földieper szezonban. Egyik kedvenc szezonális gyümölcsünktől roskadoznak a pultok a piacon és az ára...

A spárgatermelők életébe már belépett a háború

Az április elejétől június elejéig tartó spárgaszezon kellős közepén járunk. A zöldségek királynőjét Orosháza környékén is termesztik már évek óta. A spárga...

Sonka kell a húsvéti asztalra, utánajártunk, hogy mennyiért vehetjük meg?

Mindenfelé a közelgő ünnepre, a húsvétra készülődnek. A húsvéti asztal elengedhetetlen kelléke a sonka. Megnéztük, hol és mennyiért juthatunk hozzá ehhez az...

Ez történik most télen az orosházi piacon

Akár tél van, akár nyár, a piac az mindig piac - szokták mondani. Csütörtök délelőtt, februári piaci körképünk készítésekor majdnem azt hittük,...

Még most sem lehet látni a drágulás végét – A piacon és egy helyi...

Már a tavalyi évben is óriási mértékben emelkedtek az élelmiszerárak, és az előrejelzések szerint a 2022-es évben is folyamatos drágulásra számíthatunk. Az...

A természetes anyag a népszerűbb – Ünnep előtti koszorú mustra

Mindenszentek ünnepén, Halottak napján azok is meglátogatják szeretteik sírját, akik az év többi részében ezt ritkábban teszik. Koszorút, virágot viszünk. Annak néztünk...

Hűvös limonádé és párakapu a nagy melegben

Az orosházi piacon, csütörtökönként nem feltűnő, ha egy helyen sok ember torlódik össze. Ma azonban a piacon, a vásárláson kívül más oka...

Cimbalomszó csendült fel a piacon

Tavalyi látogatása után május 29-én reggel ismét fellépett Radics Sándor cimbalomművész, hogy egy kis muzsikával örvendeztesse meg az arra járókat.

Van is eperszezon, meg nincs is – szétnéztünk az orosházi piacon

Nehezen akar tavasz lenni. Csütörtöki sétánkon is hűvös szél és felhős idő fogadott a piacon. A hideg tavasz meg is látszik a...

Kétezerből megúszhatjuk kilónként, de akár 20 ezret is kifizethetünk a húsvéti sonkáért

Ez a szép tavaszi ünnep immár másodszor zajlik a koronavírus-világjárvány árnyékában. Ha más is lesz, mint a megszokott, a készülődés már megkezdődött....

Kiderült, hogy mit szabad árulni a piacon a következő két hétben

A piacok a kivételek közé tartoznak, amelyek a korlátozás ellenére is nyitva lehetnek. Bármilyen terméket azonban itt sem kaphatunk a következő két...

A piacon továbbra is szabad a vásár

Dr. Nagy István agrárminiszter tegnap kamera elé állt és Facebook-oldalán rövid videót tett közzé, melyben pontosítja a 65 év felettiek részére biztosított...

Visszafordíthatatlan károkat is okozhat egy mérges gomba elfogyasztása

Az esős őszi időjárásnak köszönhetően rengeteg a gomba az erdőkben, ez pedig sokakat ösztönöz arra, hogy maguk szedjék le az ebédnek valót....

Pályázati forrásból újulhat meg a piac

Jelentős beruházást tervez az önkormányzat, száz millió forintos kormányzati támogatásból fejlesztenék a piacot. A tervek között új pavilonok,a térburkolat cseréje és egy...