2024. április 25., csütörtök ☼
névnap
hirdetés

Címke: árak

Fenyőfa vásárlás – a méterrúd teljesen kiment a divatból

Már csak néhány nap maradt karácsonyig, ezért az ajándékok beszerzése mellett a megfelelő fenyőfa kiválasztása is sokaknak okoz fejtörést. Utána jártunk, milyen fák...

Olcsóbb lesz a karácsonyi hal a tavalyinál

A halászati ágazat már javában készül a karácsonyi szezonra, a hazai haltermelés közel 40 százaléka ilyenkor kerül az asztalra. Idén is kiváló...

Utánajártunk, mennyit költhet egy család a tanévkezdéshez szükséges tanszerekre

Három hét múlva országszerte elkezdődik a 2023/2024-es tanév. A szülők és a gyerekek pedig már most nézik mi az, ami még hiányzik...

Kicsit drága, de azért viszik az epret az orosháziak

Május vége minden évben az eperszezon közepe. Ilyenkor már nem az import, hanem a magyar gyümölcs kapható a piacon. Sajnos az áremelkedések...

Ennyibe kerül most egy háromfogásos családi ebéd a márciusi árakhoz viszonyítva

Ismét végigjártuk a boltokat, hogy megnézzük, mennyi pénzre van szükségünk egy egyszerű háromfogásos ebéd elkészítéséhez. A menü ugyanabból – húslevesből, rakott krumpliból,...

Húsvéti sonka: milyet, hol, mennyiért – utánanéztünk

A húsvéti ünnepek közeledtével - mint minden évben - megnőtt a kereslet a füstölt húsáruk, elsősorban a sonka iránt. A boltokban és...

Így reagáltak az orosháziak arra, hogy akár ötszáz forint is lehet egy gömb fagylalt

A Magyar Cukrász Ipartestület szerint a fagylalt ára idén akár több mint tíz százalékkal emelkedhet. Az orosháziak közül Ficsor Zoltán cukrászmester mondta...

Megnéztük, mennyibe kerül ma egy háromfogásos családi ebéd

Az árak emelkedésével kíváncsiak lettünk arra, mennyibe kerül elkészíteni egy egyszerű családi ebédet. A húslevesből, rakott krumpliból és túrós batyuból álló menü...

Megnéztük az árakat a piacon

Márciusra fordult a naptár, meglátogattuk az orosházi piacot, hogy ebben a vitamin ínséges időben mit vásárolhatunk és főképp mennyiért tehetjük ezt.

Hódít a káposzta és a fokhagyma az orosházi piacon

A téli napsütéses időben többen választották a piacot, hogy beszerezzék az otthoni ebéd hozzávalóit. A termékek között leginkább a burgonya, a vöröshagyma...

Az emelkedő árak ellenére is leteszik a nyelvvizsgát a Táncsics diákjai

A tavaly nyári emelés után, ismét növekedett a nyelvvizsga ára. Valahol már több mint tízezer forinttal drágult egy középszintű komplex bizonyítvány megszerzése....

Halat a karácsonyi asztalra – mutatjuk hol, milyet és mennyiért vehetünk Orosházán

A karácsonyi asztal a a legtöbb helyen elképzelhetetlen hal nélkül. A statisztikák szerint még mindig a ponty a kedvence a magyar családoknak,...

Megnéztük, Orosházán mennyibe kerülnek a fenyők

Már csak néhányat kell aludni karácsonyig. A családfők ilyen tájt sorra járják a fenyőt árusító helyeket, hogy a családnak idén is szép...

Nyár végi áru- és ármustra – az orosházi piacon jártunk

Az év minden szakának meg vannak a maguk szezonális zöldségei, gyümölcsei, amelyek miatt első sorban mennek a piacra a háziasszonyok. Az augusztus...

A cseresznye és a meggy mellett a dinnye is megjelent

A meleg ellenére is szép számmal gyűltek össze csütörtök délelőtt a piacon. A nyár gyümölcsei közül a meggy, a cseresznye és a...

Utánajártunk, mi a helyzet eper fronton

Május második felében már javában benne járunk a földieper szezonban. Egyik kedvenc szezonális gyümölcsünktől roskadoznak a pultok a piacon és az ára...

Megnéztük, mi a helyzet az orosházi piacon

Ilyenkor tavasszal, mikor megérkezik végre a jó idő, rendszerint megnő a forgalom az orosházi piacon. Az esőre álló idő ellenére is teljes...

Ez történik most télen az orosházi piacon

Akár tél van, akár nyár, a piac az mindig piac - szokták mondani. Csütörtök délelőtt, februári piaci körképünk készítésekor majdnem azt hittük,...

Fenyő nélkül nincs karácsony – fenyőpiaci körkép

Karácsony közeledtével megszaporodnak a vásárolni valók. A családfők ilyen tájt sorra járják a fenyőt árusító helyeket, hogy a családnak idén is szép...

A természetes anyag a népszerűbb – Ünnep előtti koszorú mustra

Mindenszentek ünnepén, Halottak napján azok is meglátogatják szeretteik sírját, akik az év többi részében ezt ritkábban teszik. Koszorút, virágot viszünk. Annak néztünk...

Színes a kínálat, de drága a gyümölcs – szétnéztünk a piacon

Itt az ősz, a gyümölcsök érésének ideje. Körülnéztünk az Orosházi piacon, a kínálatot és az árakat illetőleg is. Már...

Kevés és drága, de legalább hazai a gyümölcs a piacon

Amikor márciusban, áprilisban bejöttek a rossz idők, a fagyos éjszakák, már sokan megjósolták a mostani állapotot. Gyümölcs nézőben jártunk a piacon.

Van is eperszezon, meg nincs is – szétnéztünk az orosházi piacon

Nehezen akar tavasz lenni. Csütörtöki sétánkon is hűvös szél és felhős idő fogadott a piacon. A hideg tavasz meg is látszik a...

Él és virul az orosházi ingatlanpiac

Felébredt Csipkerózsika álmából és most is felfutó ágban van az ingatlanpiac városunkban. Szerepe van ebben az emberek optimizmusa mellett a családokat segítő...

Ezt nem a nyúl tojta – tojáskörkép húsvét előtt

A húsvét asztal egyik legfontosabb szereplője a sonka mellett a tojás. Utánajártunk, milyen a választék, mennyibe kerülnek a különféle méretű ...