A Magyar Marketing Szövetség minden évben életre hívja a városmarketing díjat, mellyel a legjobb marketingmegoldásokat díjazzák. Ezen a pályázaton három elismerést zsebelt be a város.
Aktív városmarketing tevékenységet folytatott Orosháza az elmúlt évben és a legjobbak között található a marketingpiacon – hangsúlyozta Kiss László, a Jövő Építők TDM Közhasznú Egyesületének elnöke. Az ideivel együtt 2015 óta már hét marketing díjat nyert településünk.
Ezúttal három díjat hozott el a külső kommunikációs megoldások kategóriában indított pályaműveivel a civil szervezet.
– A gyémánt díjak egyikét Gyopárosfürdő weboldalával nyertük, mely a település és fürdő meghatározó reklámfelülete. Több százezer látogató tájékozódik itt évente. Emellett elismerték az egész éven átívelő kampányunkat, mely keretében értékes nyereményeket nyerhetnek a fürdőzők, de újra díjat kapott a négy évszakos promóciós videónk is – sorolta Kiss László, elnök.
A szervezet vezetője kiemelte, hogy a jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az itt élők mindennapjaira, Orosháza ismertségére és megítélésre. Ezen tematika mentén folytatják az utat, jövőre az általuk életre hívott rendezvényekkel és a 2019-es kampányötletükkel pályáznak az eseményen.