- hirdetés -

Egész éven átívelő kampánnyal készül az orosházi Városüzemeltetési Zrt. február 5-től a fürdőzőknek. A Gyopárosfürdőre látogatók az élmények mellett értékes nyereményekkel gazdagodhatnak. (x)

Az új kampány, egy nyereményjáték, melyet az Orosházi Városüzemeltetési és Szolgáltató Zrt. szervez február 5. és  december 9. között. A fürdőbe látogató vendégek a fürdő szolgáltatásain túl találkozhatnak egy regisztrációs ponttal, ahol kihelyezett tabletek segítségével egy kérdés megválaszolását és regisztrációt követően bekerülnek egy  virtuális kalapba, majd minden hónap végén és az év végi sorsoláson is értékes nyereményekkel gazdagodhatnak.

– Marketingkampányunk célja, hogy a fürdő szolgáltatásain túl pluszmotiváció adjunk az utazni vágyók számára. Februártól a fürdőbe látogató vendégeink mindegyike lehetőséget kap jelentkezni nyereményjátékunkra, melyen belül hetente páros fürdőbelépővel, havonta wellnessutazással és év végén egy vadonatúj Dacia Duster 1.6 Prestige típusú gépjárművel gazdagodhatnak a Renault Hungária jóvoltából – osztotta meg az OrosCaféval a részleteket Kiss László, a Jövő Építők TDM elnöke.

Megtudtuk, hogy a fődíj sorsolása nyilvánosan, közjegyző jelenlétében 2018. december 10-én lesz Orosháza-Gyopárosfürdőn.

 

Tavaly várakozáson felüli főszezont produkált Gyopárosfürdő, látogatottsága húsz százalékkal nőtt a főszezonban. Többen vették igénybe a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokat is, az önkormányzati tulajdonú kempingek (faház kemping és lakókocsis kemping) látogatottsága két és félszeresére emelkedett. November végén pedig szakmai elismerésben is részesültek az Országos KKV Marketing díjat vehettek át, valamit az Év Feltörekvő Fürdője-szavazáson harmadik helyet értek el.

(x)

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.