Ismét a legjobbak között a Hotel Brill

Sorozatban harmadik éve nyeri el a két legnagyobb utazásszervező portál, a booking.com és a szállás.hu vendégértékelései alapján a Kiváló szálláshely díjat az orosházi Hotel Brill. Idén először pedig az étterem is hasonló elismerésnek örülhetett.

A díjat a tavaly leadott 260 vendégértékelés pontjainak átlaga alapján kapta meg a szálloda.
– A portál kiküldi a rajtuk keresztül foglaló vendégeknek az értékelési szempontokat, mint például a szálloda elhelyezkedése, a szolgáltatások, a higiénia, a wifi vagy a személyzet segítőkészsége. Annak nagyon örülök, hogy utóbbi mindig felfelé húzza a pontokat, hiszen az egyik legfontosabbnak ezt tartom – mondja Gabnai Csaba, a hotel tulajdonosa.

Vendég volt, fűtés nem

A Kiváló szálláshely díj elnyeréséhez a lehetséges tízből minimum kilenc pontos átlag kell. Ezt sokszor nem kis feladat elérni, hiszen szinte mindennek passzolnia kell a környezettől a kiszolgálásig. Még előre nem látható problémák esetén is.
– Tavaly karácsony és szilveszter között az orosházi hotel teltházzal működött, amikor egyszer csak leállt a fűtésrendszer. Elég bonyolult, légbefúvásos fűtésünk van, és mint utólag kiderült, egyik vendég lekapcsolta a biztosítékot a saját szobájában. Nem volt egyszerű megtalálnia, mert fel kellett másznia, ki kellett hozzá nyitnia a klímát és még ott is keresgélni – meséli Csaba most már mosolyogva. – Akkor cseppet sem voltunk vidámak. A szakszervizt az ünnepek miatt el sem tudtuk érni, miközben az egész szinten állt a fűtés. Két napig elkövettünk mindent, az összes fellelhető elektromos hősugárzót igénybe vettük, hogy a vendégeknek ne hidegben kelljen lenniük – folytatja a végül pozitívan zárult történetet.

Gabnai Csaba (j), Tercsi József (k) és a díjazott csapat (Fotó: Rajki Judit)

Hozzátette, úgy érzi, jól vizsgáztak, visszajáró vendégeik nem panaszkodtak. Persze akadt olyan is, aki emiatt kevesebb pontot adott a szállodának.
– Egy-egy például hat pontos értékeléshez sok tíz pontos kell, hogy kijavítsuk, így aztán nagyon fontos, hogy egyenletesen teljesítsünk. Ezért is kérem minden munkatársamtól a maximális odafigyelést – emelte ki.

A szálloda mellett ugyanez igaz a hotel konyhájára is, amelyet néhány nappal ezelőttig Tercsi József Venesz-díjas mesterszakács vezetett. Mint az eredmény mutatja, jól.
– Az éttermet a három év alatt, mióta megnyitottunk még soha nem díjazták, ezért különösen örülök neki. „Az Éttermi vendéglátás hőse” címet nyertük el közösen a kollégáimmal. Jóleső meglepetés volt így az év elején – tette hozzá mosolyogva.

Az értékeléseket folyamatosan figyelemmel követik, mert előfordul, hogy egy-egy vélemény hívja fel a figyelmet valamilyen hiányosságra, esetleg fejlesztési lehetőségre.
– Nem volt cél az első évben, hogy nyerjünk, de utána már fontosnak éreztem, hogy a legjobbak között legyünk. Ez egy elismerése a munkának, és arra sarkall, hogy ne engedjünk a színvonalból – hangsúlyozta Gabnai Csaba megemlítve, hogy mindkét díj több mint csupán bekeretezett papír, hiszen az utazók jó része végigböngészi az értékeléseket, és sokszor azok alapján dönt egy szálloda mellett.


Az OrosCafé további használatához el kell fogadnod a cookie-k használatát. További információ

Amennyiben a beállítás változtatása nélkül böngészel tovább az oldalunkon, vagy az "Elfogadás" gombra kattintasz, azzal elfogadot a cookie-k használatát.

Bezárás