Kormányablak: a százötvenezredik ügyfelet köszöntötték

Gyors és hatékony munkavégzés, megszűnő vagy csökkenő eljárási díjak, kevesebb várakozási idő és ügyfélbarát szolgáltatás. Ez jellemzi az orosházi kormányablakot, ahol a 150 000. ügyfelet köszöntötték csütörtökön.

Ahogy januárban a százezredik, Tóth Csilla is virágcsokrot és oklevelet vehetett át december 7-én, aki új tajkártyát igényelt mint 150 ezredik ügyfél. Elmondta, hogy a hivatalban kedvesek, segítőkészek voltak. Meglepődött, de jó érzéssel vette át az ajándékot.

A kormányablakoknak köszönhetően több mint 1500 ügytípust lehet már egy helyen intézni, így kevesebb adminisztratív teher hárul az állampolgárokra. A kormány célja az ügyfélbarát közigazgatás, könnyebben elérhető, magasabb szintű szolgáltatást nyújtva. Dr. Kovács Győzőtől a helyi Kormányablak osztályvezetőjétől megtudtuk, Orosházán összesen 22 ügyintéző várja az ügyfeleket. 

Virágcsokor és oklevél járt a 150 000. ügyfélnek (Fotó: Rajki Judit)

– A kormányhivatal számára mindig öröm, ha az ügyfelekkel találkozhat – ezt már a Békés Megyei Kormányhivatal igazgatója fogalmazta meg. Dr. Krizsán Anett kiemelte, köszönet illeti a munkatársakat is, akik magas színvonalú munkájukkal valóban ügyfélbaráttá tették az ügyintézést. 

Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint az ügyfelek véleménye: a kitöltött elégedettségi kérdőívek alapján az ide érkezők 90 százaléka a legjobb minősítéssel értékelte az orosházi kormányablakot.

Tavaly 50 ezer felett volt az ügyfelek száma, idén októberig már majdnem elérték ezt, hiszen több mint 49 ezren intézték ügyeiket.

Átlagosan 10 percet vesz igénybe az ügyintézés (Fotó: Rajki Judit)

– Az ügyintézés mára sokkal költséghatékonyabb, melyet már az állampolgárok is érzékelhetnek. Ennek köszönhető hogy ingyenesen igényelhető például a személyi igazolvány, a  lakcímkártya, ingyenes az első jogosítvány, vagy épp az anyakönyvi kivonat kiállítása, a 65 év felettieknek az útlevél, de számos vállalkozói teher is megszűnt vagy mérséklődött, például ingyenessé vált a cégbejegyzés – nyilatkozta az OrosCafénak Simonka György országgyűlési képviselő.

A kiváló szakmai munka további bizonyítéka, hogy a múlt héten Békés megyében elsőként itt nyílt meg a kormányablakban a NAV-ügyfélszolgálat.



Az OrosCafé további használatához el kell fogadnod a cookie-k használatát. További információ

A cookie-beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül böngészel tovább az oldalunkon, vagy az "Elfogadás" gombra kattintasz, azzal elfogadot a cookie-k használatát.

Bezárás