- hirdetés -

Új helyen várja Orosházán ügyfeleit az Alföldvíz Zrt. divízióközpontja és ügyfélszolgálati irodája. Ezentúl a helyiek és a környező településen élők egy minden igényt kielégítő, modern helyiségben intézhetik ügyeiket. (x)

A társaság ügyfélköre folyamatosan növekszik, így van ez az orosházi 3. számú divíziónál is. Zsittnyán Zoltán az orosházi részleg vezetője elmondta, hogy jelenleg 35 település, mintegy százezer felhasználója tartozik hozzájuk. Többek között ez tette indokolttá, hogy a régi, Táncsics utcai irodájukat egy nagyobb létszám befogadására alkalmas, korszerűbb helyre cseréljék. Így ezentúl a Fürdő utca 1. szám alatt található, régi DÉGÁZ-épületben várják a felhasználókat.
–Számunkra ügyfeleink kényelme a legfontosabb, ezért is volt szükség a költözésre. Ezentúl egy helyen intézhetik műszaki problémáikkal kapcsolatos és ügyfélszolgálati dolgaikat – emelte ki a divízióvezető.

Már egy helyen intézhetik a műszaki és ügyfélszolgálati ügyeiket a felhasználók (Fotó: Rosta Tibor)

A teljesen felújított orosházi irodahelyiségben jól összeszokott kollektíva várja a fogyasztókat. Összesen három ügyintéző áll a fogyasztók rendelkezésére – tette hozzá Germán Béla, ügyfélszolgálati osztály, osztályvezető-helyettese. Úgy fogalmazott, hogy a kiváló minőségű szolgáltatás csak megfelelően képzett, jól motivált csapattal érhető el, ezért alkalmazottjaik képzésére nagy hangsúlyt fektet az Alföldvíz Zrt.

A személyes ügyintézés mellet a felhasználók telefonos illetve a kényelmes, internetes ügyintézésre is lehetőséget biztosítanak. A társaság honlapján vízmérőállások bejelentése és az egyre népszerűbb, környezetbarát E-számlával kapcsolatos teendők is elintézhetők, valamint az online ügyfélszolgálat menüponton belül, többek között az átlagfogyasztás módosítására és számlák online kiegyenlítésére is van lehetőség, valamint személyes ügyintézéshez időpontot is foglalhatnak a fogyasztók.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.