Kiemelkedő szezon – Gyopárosfürdő a számok tükrében

Várakozáson felüli főszezont tudhat maga mögött Orosháza-Gyopárosfürdő. A vendégek és a vendégéjszakák száma jelentősen nőtt, de a turizmushoz kapcsolódó attrakciók, szálláshelyek és szolgáltatások bevétele is emelkedett.

A fürdő látogatottsága húsz százalékkal nőtt a főszezonban. Többen vették igénybe a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokat is, az önkormányzati tulajdonú kempingek (faház kemping és lakókocsis kemping) látogatottsága két és félszeresére emelkedett.

vendegek

A javuló tendenciát a szálláshelyek is érezték, jól teljesítettek mind a szállodák, mind a magánszálláshelyek a fürdőnegyedben. A júniustól augusztusig terjedő vizsgált időszakban a KSH legfrissebb jelentése szerint Gyopárosfürdőn eltöltött vendégéjszakák száma 30 százalékkal, a vendégek száma 27 százalékkal növekedett tavalyhoz képest.

vendegejszakak

A Dottó kisvonat idén is sikeres volt

A Dottó-Ottó névre keresztelt kisvonat, június 16-tól szeptember 3-ig minden nap közlekedett, melynek során több mint harmincezren vették igénybe. Bevezetése megnyitotta a kaput a belváros és Gyopárosfürdő között, emellett az ide látogató vendégek felfedezhetik segítségével a főteret és az egész turistanegyedet az útvonalon. A Jövő Építők TDM sajtóközleményéből kiderült, hogy az Alföld Gyöngye Kalandpark nem volt ilyen szerencsés helyzetben, hiszen a júniusi és augusztusi viharok miatt be kellett zárni erre az évre.

Megtudtuk, hogy a fenti statisztikai mutatók emelkedéséhez nagyban hozzájárult az idén júniusban induló online kampány, illetve az ehhez kapcsolódó egyéb marketingelemek is. Ennek zászlóshajója egy négy évszak videó volt, melyet megközelítőleg 1,7 millióan tekintettek meg. Emellett az időjárás is kedvezően alakult, hiszen egy forró nyári időszakban szívesebben indulnak el a turisták a fürdőnegyed irányába.

A rendezvények sora is bővülni látszik, ugyanis az idei évtől Orosháza ad otthont az ország egyik legnagyobb létszámú spirituális táborának egy héten keresztül, illetve hajómodellező világversenynek is helyszínéül szolgált a fürdő.

Közkedvelt volt a 2016-ban bevezetett animátor szolgáltatás, melyen belül felnőtt- és gyermekprogramokat, vízi tornákat, játékos vetélkedőket és kézműves foglalkozásokat is tartottak. A szolgáltatások és kommunikációnk hatékonysága a határon túl is mérhető, ugyanis emelkedtek a külföldi mutatók: 31 százalékkal több vendég, 69 százalékkal több vendégéjszakát töltött el a városban ebben az évben.

vendegejszakak_kulfold

– A munkát az év végéig hasonló kreativitással és intenzitással kívánjuk folytatni, az őszi-téli időszakra határon túli reklámkampánnyal készülünk, mellyel párhuzamosan beindítjuk legkiemeltebb szolgáltatásunkat a szaunaszeánszot, továbbá a „Családi Csobbanás Gyopárosfürdőn” nevű rendezvénysorozatunkat – tájékoztatott Kiss László, a Jövő Építők TDM elnöke hozzátéve, hogy ezeket az eredményeket kiválóan tükrözi Az Év Fürdője versenyen az Év Feltörekvő Fürdője kategóriában elért harmadik helyezés.


Az OrosCafé további használatához el kell fogadnod a cookie-k használatát. További információ

A cookie-beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül böngészel tovább az oldalunkon, vagy az "Elfogadás" gombra kattintasz, azzal elfogadot a cookie-k használatát.

Bezárás