- hirdetés -

Gyopárosfürdő immár harmadik alkalommal vett részt az Év Fürdője szavazáson. A tavalyi negyedik helyezés után ebben az évben a dobogón végzett. Jövőre az első helyet célozza meg.

Az Év Fürdője verseny végeredménye változatos képet mutat: a győztesek az ország egymástól távoli pontjairól kerültek ki, és jellegükben is mások. Idén hazánk egyik piacvezető fürdőjét, egy barlangfürdőt és egy uszodát szerettek a vendégek a legjobban.

Gyopárosfürdő az Év feltörekvő fürdője kategóriában indult és kétszáz nevező közül az előkelő harmadik helyen végzett.
– Gyakorlatilag ez egy reprezentatív felmérés az idelátogató turisták részéről. Örülünk neki, és jövőre az első helyet célozzuk meg – fogalmazott Kiss László, a Jövő Építők TDM elnöke.

A közönségszavazás május 1-je és augusztus 31-e között zajlott a termalfurdo.hu szervezésében, a Magyar Fürdőszövetség szakmai támogatásával. A fürdőkre közel 170 ezer szavazat érkezett, és három kategóriában indultak: Az Év Fürdője, Az Év Feltörekvő Fürdője és A Helyiek Kedvenc Fürdője.

Az idei évben Gyopárosfürdő egy új megoldással lépett ki a marketing piacra, ami nagyban hozzájárult a helyi szálláshelyek és a fürdő nyári teljesítményéhez.
– Egy négyészakos videót készítettünk, melyet májustól augusztusig szerb, román és magyar nyelven promótáltunk. 1 millió 700 ezren tekintették meg ezt a videót a legnépszerűbb közösségi portálon – mondta Kiss László.

Zárásként hozzátette, hogy Gyopárosfürdő az országos turisztikai palettán a középmezőny igen erős szereplője. A jövőben még feljebb szeretnének lépni ezen a ranglétrán.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.