- hirdetés -

Ismét elismerésben részesült Orosháza-Gyopárosfürdő Facebook oldala, bejutott a TSMA 2017 döntőjébe. A cél a folytatásban is a marketing tevékenység erősítése.

Tavaly novemberben adtunk hírt arról, hogy a Magyar Marketing Szövetség az egyik legrangosabb elismeréssel, Gyémánt-díjjal jutalmazta Gyopárosfürdő Facebook oldalát, most pedig itt az újabb elismerés: bejutott a TSMA 2017 döntőjébe, melynek köszönhetően immáron az ország legjobb Social Media Brand-jei közé sorolhatják az oldalt – tudtuk meg a városi marketingért felelős Jövő Építők TDM tájékoztatásából.

Újabb elismerés Gyopárosfürdő közösségi oldalánake (Fotó: TDM)
Újabb elismerés Gyopárosfürdő közösségi oldalának (Fotó: TDM)

– A turizmus.com és a Fészbuker.hu hirdette meg a Tourism Social Media Awards 2017 versenyt (TSMA17), amelyen a magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média megoldásait díjazza a turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló szakmai zsűri – nyilatkozta hírportálunknak Kiss László TDM-elnök.

Cél a folyamatos fejlődés

A május 4-én megtartott, budapesti programon díjat kaptak az év legjobb szállodai Facebook és Instagram oldalai, valamint az év legjobb turisztikai közösségi média megoldásai, majd előadások keretében neves szakemberek foglalták össze tapasztalataikat a közösségi oldalak működéséről, használatáról.

A TDM elnöke szerint az online marketing tevékenység továbbra is jó úton halad, a fürdő Facebook oldala jelenleg közel 53 ezer követővel bír. Kiss Lászlótól megtudtuk, folyamatos a többnyelvű kommunikáció, ahogyan a nyereményjátékok is hozzájárulnak a sikerességhez.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.