A NAV Békés Megyei Adó- és Vámigazgatóságának központi ügyfélszolgálatán és kirendeltségein, május 2-22 között rendkívüli nyitvatartási időben is lehetőség nyílik a személyi jövedelemadóval kapcsolatos ügyek intézésére.
A bevallási kötelezettséghez kapcsolódó ügyintézésre, csekk-kiadásra, tájékoztatásra, bankkártyás befizetésre, ügyfélkapu regisztrációra is lehetőség nyílik az alábbi időpontokban és helyszíneken, a hivatalos ügyfélfogadási időt követően – tudtuk meg a NAV sajtóreferensétől.
Békéscsabán
- május 2-án, 9-én és 16-án, kedden, 12.00–18.00,
- május 4-én, 11-én, és 18-án, csütörtökön, 12.00–18.00,
- május 19-én, pénteken, 11.30–18.00 óráig fogadják az ügyfeleket
Orosházán, Szarvason, Szeghalmon, Mezőkovácsházán
- május 16-án, kedden, 8.00–12.00 és 12.30–16.00,
- május 18-án, csütörtökön, 12.30–16.00,
- május 19-én, pénteken, 12.30–16.00, óráig fogadják az ügyfeleket
Gyomaendrődön
- május 17-én, szerdán, 15.00–18.00, óráig fogadják az ügyfeleket