- hirdetés -

Hosszú várakozás után tudta csak ügyeit elintézni egy ügyfél az áramszolgáltatónál. Ráadásul a Táncsics utcai ügyfélszolgálaton nincs mosdó, az EDF DÉMÁSZ azt mondja, jog szerint nem is kell, hogy legyen.

Az EDF DÉMÁSZ orosházi ügyfélszolgálatán hetente kétszer van ügyfélfogadás, hosszabb ideig is várakozhatnak az ügyfeleknek, mire sorra kerülnek. Így járt olvasónk is.

Kis idő múlva megkérdeztem az információs pultnál ülő hölgyet, hogy merre találom a mosdót. Erre jött a megdöbbentő válasz, menjek át a kétsávos Táncsics utca túlsó oldalán levő kocsmába elintézni a szükségletemet, mivel a Démász épületében nem biztosítanak mosdóhelyiséget az ügyfeleknek – írja levelében olvasónk.

A panaszos szerint illő lenne egy mosdót kialakítani a várakozóknak, akár úgy, hogy pénzt szednének a használóktól az illemhely fenntartására.

 Jogszabály nem kötelezi társaságunkat arra, hogy az egyes ügyfélszolgálatokon illemhelyet biztosítson az ügyfelek számára. Az EDF DÉMÁSZ helyiségei üzemi területnek minősülnek, ahol kísérő nélkül  az ügyfélszolgálati iroda és annak váróját kivéve  idegen nem tartózkodhat  válaszolta olvasónk panaszára az áramszolgáltató.

Hozzátették, mosdóhelyiségek kialakítását és üzemeltetését általában más szolgáltatók pl. bankok, posták vagy üzletek sem végeznek, ilyen célú átalakítást az EDF DÉMÁSZ nem tervez.  Az orosházi ügyfélszolgálatot naponta 80-90 ügyfél keresi fel. Négy ügyintéző munkatársunk átlagosan 10 perc alatt rendez 1-1 ügyet – tette hozzá a szolgáltató.

A tapasztalatok szerint egyébként az ügyfelek egyre gyakrabban veszik igénybe a telefonos illetve az online ügyintézést: januárban 849 esetben történt személyes ügyintézés, áprilisban 688 fő kereste fel a helyi ügyfélszolgálatot.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.