- hirdetés -

Gyopárosfürdő nemzetközi porondon való bemutatkozásának újabb lépését tette meg a fürdő marketing csapata. Szerb újságírók három napot töltöttek el nálunk vendégségben, hogy itteni élményeiket elmesélve, szélesebb körben ismertté tegyék fürdőnket.

Belgrádi tévéseknek, rádiósoknak és újságíróknak tartott sajtótájékoztatót szombaton délelőtt Csizmadia Gergely vezérigazgató, ahol bemutatta a fürdőt, és több újságírói kérdésre is válaszolt, amelyet a vendégek tettek fel. A médiások éppen a Fehér-tóhoz szervezett kirándulás előtt szerezhettek információkat Gyopárosról és Orosházáról. Az úgynevezett study tour keretében a három nap során megismerték, fotókat és videófelvételeket is készítettek a fürdő különböző szolgáltatásairól, a Gyopár Club Hotel és Konferencia Központ lehetőségeiről, az orosházi wellness-lehetőségekről. Éjszakai fürdőzésben volt részük és természetesen a kulináris élvezetek is sorra kerültek: cipóban sült csülköt, orosházi tányérost, rétest és túrós lepényt is kóstoltak.

A szerb piac meghódításának ez a második lépcsője – tudjuk meg Dégi Éva értékesítési vezetőtől, hiszen korábban a vajdasági magyarokkal vették fel a kapcsolatot, közülük már többen csoportokkal látogatják is Gyopárost. A következő lépcsőben pedig nagyobb közösségeket, utazási irodákat keresnek meg gyopárosi ajánlatokkal Szerbiában. A magyarkanizsai önkormányzat részéről Koza Róbert képviselő segíti az orosháziakat ebben a munkában, aki bízik a gyümölcsöző kapcsolatban.

Ha a továbbiakban is értesülni szeretne a témában,
akkor lájkolja az OrosCafé Facebook-oldalát.